جامعہ کراچی میں مہاجر کلچرل ڈے، فاروق ستار،عامر لیاقت کی شرکت -
The news is by your side.

Advertisement

جامعہ کراچی میں مہاجر کلچرل ڈے، فاروق ستار،عامر لیاقت کی شرکت

کراچی : متحدہ قومی مومنٹ کے رہنما ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا ہے کہ کراچی آپریشن کا دائرہ وسیع کیا جائے اور رینجرز کو پورے سندھ میں اختیارات دیئے جائیں۔

یہ بات انہوں نے جامعہ کراچی میں مہاجر کلچر ڈے کے موقع پر طلباء وطالبات سےگفتگو کرتے ہوئے کہی۔

muhajir-post-1

تفصیلات کے مطابق جامعہ کراچی میں اے پی ایم ایس او کے زیر اہتمام مہاجر کلچرل ڈے منایا گیا۔ جس میں طلبہ و طالبات اور اساتذہ نے ثقافتی سرگرمیوں میں حصہ لیا جبکہ طالبات نے ایک دوسرے کو مہندی بھی لگائی۔

مہاجر کلچرل ڈے کے موقع پر ایم کیو ایم کے رہنما ڈاکٹرفاروق ستاراورعامرلیاقت حسین کی جامعہ کراچی آمد پر ان کی گا ڑیوں کو باہر روک لیا گیا تھا۔  بعد ازاں دونوں رہنما طالب علموں کی موٹر سائیکلوں پر سوار ہوکر تقریب میں پہنچے۔

muhajir-post-2

ڈاکٹر فاروق ستاراورعامرلیاقت حسین نے موٹرسائیکل کی سواری کے مزے لیے اور پرانا زمانہ بھی یاد کیا۔ دونوں رہنماؤں نے موٹر سائیکل پر بیٹھ کر جامعہ کراچی کاچکر بھی لگایا۔

آرٹس لابی کے باہر موجود طلباء وطالبات نے دونوں رہنماؤں کا تالیاں بجا کرخیرمقدم کیا اور انہیں موٹر سائیکل پر آتا دیکھ کر خوشگوارحیرت کااظہار کیا۔

muhajir-post-3

تقریب میں گفتگو کرتے ہوئے ڈاکٹر فاروق ستار کا کہنا تھا کہ جامعہ کراچی کوفنڈز، شہر قائد کو معاشی پیکج اور کراچی میں پانی، ٹرانسپورٹ کے بنیادی مسائل حل کئے جائیں۔

muhajir-post-4

اس موقع پرڈاکٹرعامر لیاقت حسین سے جب ایم کیو ایم میں باضباطہ شمولیت کا سوال کیا گیا تو انہوں نے جواب دینے کی بجائے صرف اتنا کہا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ میں کس کے ساتھ کھڑا ہوں ؟

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں