The news is by your side.

Advertisement

این اے 129 اور این اے 73 میں دوبارہ گنتی کی درخواست منظور، پی ٹی آئی، ن لیگی امیدوار کل طلب

لاہور: آر او نے این اے 129 میں دوبارہ گنتی کی علیم خان کی درخواست منظور کرتے ہوئے علیم خان اور ایاز خان کل صبح 10 بجے طلب کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آر او نے این اے 129 میں پی ٹی آئی کے علیم خان کی دوبارہ گنتی کی درخواست منظور کرتے ہوئے کل صبح 10 بجے علیم خان اور ایاز صادق کو طلب کرلیا ہے، ریٹرننگ افسر غلام مرتضیٰ نے کل ووٹوں کی گنتی دوبارہ کرانے کا حکم دیا ہے۔

تحریک انصاف کے علیم خان نے درخواست میں موقف اختیار کیا تھا کہ این اے 129 کے انتخابی نتائج حقائق کے برعکس دئیے گئے، پولنگ ایجنٹس کو فارم 44 اور 45 کی کاپیاں فراہم نہیں کی گئیں جبکہ بیلٹ پیپرز کی گنتی کے وقت پولنگ ایجنٹس کوباہر نکال دیا گیا۔

علیم خان نے پی پی 162 میں بھی دوبارہ گنتی کے لیے درخواست دی تھی، آر او نے یاسین سوہل سمیت امیدواروں کو کل کا نوٹس جاری کردیا ہے۔

علیم خان نے پی پی 162 سے یاسین سوہل کے خلاف حصہ لیا تھا، امیدوار پی پی 162 علیم خان کا کہنا تھا کہ قوانین سے ہٹ کر ووٹوں کی
گنتی کی گئی۔

دوسری جانب این اے 73 میں ووٹوں کی دوبارہ گنتی اب کل صبح کرائی جائے گی، پی ٹی آئی کے عثمان ڈار اور ن لیگ کے خواجہ آصف کو کل طلب کرلیا گیا ہے۔

این اے 73 میں خواجہ آصف 116975 ووٹ لے کر 1453 کی لیڈ سے جیتے تھے، عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ 7 ہزار سے زائد ووٹ مسترد ہوئے اس لیے دوبارہ گنتی کی جائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں