The news is by your side.

Advertisement

بھارت نے جنگ مسلط کی تو شہیدوں‌ کی مائیں فوج کے شانہ بشانہ ہوں گی، والدہ اے پی ایس شہید

پشاور: سانحہ آرمی پبلک اسکول میں شہید ہونے والے طالب علم محمد یاسین کی والدہ نے بھارت کو منہ توڑ جواب دیتے ہوئے کہا ہے کہ ہم قربانی دے کر جنگ میں فتح حاصل کرنا جانتے ہیں، ہماری فوج نے چوڑیاں نہیں پہن رکھیں۔

اپنے ویڈیو پیغام میں شہید کی والدہ کا کہنا تھا کہ ہم شہیدوں کی مائیں ہیں، اگر بھارت نے جنگ مسلط کی تو شہداء کی مائیں پاک فوج کے شانہ بشانہ ہوں گی۔

اُن کا کہنا تھا کہ ہم جانتے قربانی دے کرجنگ کیسےجیتی جاتی ہے، ہماری بہادر فوج نے چوڑیاں نہیں پہن رکھیں، اگر تھوڑی بہت بھی جارحیت ہوئی تو ہماری فوج بھارت کی سرزمین پر چڑھ کر وار کرے گی۔

والدہ کا کہنا تھا کہ ملکی سلامتی کیلئےایک بیٹا قربان کر چکی ہوں، 2 بیٹیاں بھی قوم کے لیے قربانی دے سکتی ہیں، جب تک پاک سرزمین کی مائیں زندہ ہیں کوئی پاکستان کی طرف بری نگاہ سے نہیں دیکھ سکتا۔

مزید پڑھیں: وزیر اعظم نے مسلح افواج کو کسی بھی بھارتی جارحیت کے بھرپور جواب کا اختیار دے دیا

شہید محمد یاسین کی والدہ کا کہنا تھا کہ بھارت نےمیلی آنکھ سےدیکھا توپاک فوج کاہر سپاہی اُن کی اینٹ سےاینٹ بجادےگا،ہم بہادر قوم کے سپوت ہیں پیٹھ دکھا کر بھاگنے والے نہیں بلکہ دشمن کو منہ توڑ جواب دینا جانتے ہیں۔

اُن کا مزید کہنا تھا کہ بھارت نے اگر جنگ کا اعلان کیا تو ہم وزیر اعظم کے کہنے پر جنگ میں حصہ لیں گے اور دشمن کو اچھی طرح سے سبق سکھائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں