The news is by your side.

کہیں آپ کو چائے کی لت تو نہیں؟

اکثر افراد کی صبح چائے یا کافی سے ہوتی ہے اور وہ اس کے بغیر خود کو مکمل طور پر جاگا ہوا محسوس نہیں کرتے، کیفین سے بھرپور چائے یا کافی جگانے کے ساتھ ارتکازکو بڑھانے میں بھی مدد فراہم کرتی ہے۔

لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ ان مشروبات میں کتنی کیفین ہوتی ہے اور آپ کو دن بھر میں کیفین کی کتنی مقدار کی ضرورت ہوتی ہے؟ ان سوالات کے جوابات سے پہلے کیفین کے بارے میں بھی جاننا ضروری ہے کہ یہ کیا ہے۔

کیفین کیا ہے؟

کیفین ایک مرکزی اعصابی نظام کا محرک ہے جو میتھیلکسینتھائن کلاس سے تعلق رکھتا ہے، یہ چوکسی، صحت مند میٹا بولزم اور بہتر مزاج سے وابستہ ہے۔ یہ عام طور پر کافی، چائے، کیفین شدہ پری ورک آؤٹ سپلیمنٹس اور دیگر مشروبات میں پایا جاتا ہے۔

کیفین اڈینوسین اے رسیپٹر کو اڈینوسین کے پابند ہونے سے روک کر کام کرتا ہے، جو نیورو ٹرانسمیٹر ایسٹیلکولین کے اخراج کو فروغ دیتا ہے۔

ایک دن میں کتنی کیفین کی ضرورت ہے؟

ایف ڈی اے کے مطابق، ایک صحت مند بالغ کے لیے کیفین کی روزانہ خوراک 400 ملی گرام ہے، تاہم، یہ مقدار ان لوگوں کے لیے مختلف ہوسکتی ہیں جو کیفین سے کسی قدر حساسیت رکھتے ہیں۔

اگرچہ ایف ڈی اے نے بچوں کے لیے کیفین کی کوئی حد متعین نہیں کی ہے، لیکن امریکن اکیڈمی آف پیڈیاٹرکس تجویز کرتی ہے کہ بچے کیفین یا کسی دوسرے محرک کا استعمال نہ کریں۔

اگر کوئی شخص کیفین سے حساسیت رکھتا ہے تو وہ بھی 400 ملی گرام کے بجائے کیفین کی کم مقداراستعمال کر سکتا ہے، کیونکہ یہ حساسیت تمام لوگوں میں مختلف ہوتی ہے۔ اس کے لیے ضروری ہے کہ معالج سے رابطہ کیا جائے۔

فوائد

کیفین، اگر تجویز کردہ مقدار کے برابر استعمال کی جائے تو یہ آپ کے ارتکاز کو بڑھانے، علمی کارکردگی اور کھلاڑی کی استعداد میں اضافے اور وزن میں کمی کے لیے معاون ثابت ہوتی ہے۔

جبکہ کچھ مطالعات کیفین کے استعمال کو الزائمر کی بیماری، جلد کے کینسر، گردے کی پتھری، فالج اور ٹائپ 2 ذیابیطس ہونے کے خطرے سے بھی جوڑتے ہیں تاہم ان کے لیے ابھی مزید تحقیق کی ضرورت ہے۔

ضمنی اثرات

کیفین بہت سے قلیل سے طویل مدتی ضمنی اثرات کا باعث بن سکتی ہے، خاص طور پر جب اسے تجویز کردہ مقدار سے زیادہ استعمال کیا جائے۔ اس کا سب سے عام ضمنی اثر نیند کی کمی ہے تاہم، دل کی دھڑکن، ہائی بلڈ پریشر، بے چینی، سر درد اور بار بار پیشاب آنا شامل ہے۔

ماہرین کے مطابق زیادہ تر لوگوں کے لیے 3 سے 5 کپ استعمال کرنا محفوظ ہے، فی دن کافی کے ان کپ میں موجود کیفین 400 ملی گرام سے زیادہ نہیں ہونی چاہیئے۔ اس حد سے تجاوز کرنا کیفین کی لت میں شمار کی جاسکتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں