The news is by your side.

Advertisement

ایک اور ملک نے کرپٹو کرنسی پر پابندی عائد کر دی

بیونس آئرس: ارجنٹائن میں کرپٹو کرنسی پر پابندی عائد کر دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق ارجنٹینا کے مرکزی بینک نے تمام مالیاتی اداروں کو کرپٹو کرنسی اور اثاثوں سے متعلق تمام لین دین روکنے کا حکم جاری کر دیا ہے۔

ارجنٹینا میں حال ہی میں بینکوں نے دنیا بھر میں بٹ کوائن اور دیگر کرپٹو کرنسیوں کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کو دیکھتے ہوئے اپنے پلیٹ فارم پر ان کی خرید و فروخت کا آپشن شامل کیا تھا۔

سینٹرل بینک آف اجنٹینا ری پبلک (بی سی آر اے) کی جانب سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ تمام بینک اور مالیاتی ادارے اپنے کلائنٹس کو ڈیجیٹل اثاثوں سے متعلق آپریشنز کی اجازت نہیں دے سکتے۔

اعلامیے کے مطابق بینک اپنے صارفین کو کرپٹو کرنسی میں لین دین کی خدمات فراہم نہیں کر سکتے کیوں کہ انھیں مرکزی بینک کی جانب سے ریگولیٹ نہیں کیا گیا ہے۔

کرپٹو کرنسی کی لین دین پر پابندی کا اطلاق ان تمام اثاثوں پر بھی ہوگا جن کے ریٹرنز کا تعین کرپٹو کرنسیوں میں ہونے والے تغیرات کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔

واضح رہے کہ اس ہفتے کے آغاز میں ارجنٹینا کے سب سے بڑے نجی بینک ’بینکو گیلیسیا‘ نے اپنے پلیٹ فارمز پر کرپٹو کرنسی کی خرید و فروخت کا آپشن شامل کیا تھا۔

ایک اور نجی بینک ’بُرو بینک‘ نے بھی اپنے صارفین کو بٹ کوائن، ایتھر، یو ایس ڈی کوائن اور رپل جیسی کرپٹو کرنسیوں کی خریداری کا آپشن فراہم کر دیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں