The news is by your side.

فیفا ورلڈ کپ، میسی کی ارجنٹینا نے میکسیکو کو ہرا دیا

فیفا ورلڈ کپ میں گروپ سی کے اہم میچ میں ارجنٹینا نے میکسیکو کو صفر کے مقابلے میں دو گولوں سے شکست دے کر ٹورنامنٹ میں پہلی فتح پالی۔

فیفا ورلڈکپ 2022 کے اہم میچ میں ارجنٹینا نے میکسیکو کو شکست دے کر گروپ سی میں دوسری پوزیشن حاصل کرلی ہے۔ لوسیل اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں دونوں ٹیموں نے ایک دوسرے کے گول پر تواتر سے حملے کیے لیکن پہلے پلے ہاف میں کسی ٹیم کو کامیابی نہیں مل سکی۔

میچ کے دوسرے ہاف میں ارجنٹینا نے حریف ٹیم پر پریشر بڑھائے رکھا، میچ کے 64 ویں منٹ میں ارجنٹینا کے کپتان لیونل میسی نے گول کرکے میچ میں اپنی ٹیم کی پوزیشن مضبوط کی۔ دوران میچ ارجنٹینا کے شائقین اس وقت خوشی سے جھوم اٹھے جب میچ کے 87 ویں منٹ میں اینزو فرنینڈز نے میکسیکو کے خلاف گول کرکے اپنی ٹیم کی کامیابی یقینی بنائی۔

میچ کے آخر تک میکسیکو کو کوئی کامیابی نہیں مل سکی۔ مقرر وقت تک ارجنٹینا نے 0-2 سے کامیابی حاصل کرکے گروپ میں اپنی پوزیشن بہتر کرلی۔

واضح رہے کہ ارجنٹینا کو اپنے پہلے گروپ میچ میں سعودی عرب کے ہاتھوں شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

اس سے قبل ہفتے کے روز کھیلے گئے دیگر میچز میں دفاعی چیمپئن فرانس نے ڈنمارک کو ایک کے مقابلے میں دو گول سے شکست دے کر ورلڈ کپ میں مسلسل دوسری کامیابی حاصل کی۔ گزشتہ میچ میں ارجنٹائن کو اپ سیٹ شکست دینے والی سعودی عرب کی ٹیم پولینڈ کو ہرانے میں ناکام رہی اور یہاں پویلینڈ نے دو صفر سے بازی مار لی جب کہ آسٹریلیا تیونس کو ایک صفر سے شکست دے کر ٹورنامنٹ میں پہلی فتح حاصل کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں