The news is by your side.

Advertisement

اگر بھارت نے پاکستان پرجنگ مسلط کی تو ہم پیچھے نہیں ہٹیں گے، عارف علوی

اسلام آباد: صدرمملکت ڈاکٹر عارف علوی کا کہنا ہے کہ بھارت کی فسطائی حکومت کے زیر کنٹرول ایٹمی ہتھیار عالمی امن کے لیے بڑا خطرہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق صدر پاکستان ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ تصفیہ طلب معاملات کے دو طرفہ حل کے لیے شملہ معاہدے پر دستخطوں کے باوجود بھارت نے معاہدے کی تمام شقوں کی خلاف ورزی کی اور پاکستان کے ساتھ ہمیشہ مخاصمانہ رویہ برقرار رکھا۔

انہوں نے کہا مسلمانوں، مسیحی، نچلی ذات کی ہندو برادری سمیت دیگر اقلیتوں نے بھارتی سیکولرازم کا اصل چہرہ بے نقاب کردیا ہے۔

ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ پاکستان تنازعہ کشمیر کے پرامن حل کا خواہشمند ہے لیکن بھارت نے اس سلسلے میں دو طرفہ بات چیت یا کسی تیسرے فریق کی ثالثی کو تسلیم کرنے پر آمادگی ظاہر نہیں کی۔

انہوں نے کہا کہ کشمیریوں کے حق کے لیے آواز اٹھائیں اور مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی بدترین خلاف ورزیوں کے بارے میں عالمی ضمیر کو جھنجوڑیں۔

صدر پاکستان نے کہا کہ بھارت کی فسطائی حکومت کے زیر کنٹرول ایٹیمی ہتھیار دنیا کے لیے ایک بڑا خطرہ ہے کیونکہ اس کا ظالمانہ اور غیرذمہ دارانہ طرز عمل عالمی برادری کو خطرناک صورت حال سے دوچار کرسکتا ہے

انہوں نے کہا کہ پاکستان کے ایٹمی اثاثے پوری طرح محفوظ ہیں اور اگر بھارت نے پاکستان پرجنگ مسلط کی تو ہم پیچھے نہیں ہٹیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں