The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ سےازبک حکومتی وفد کی ملاقات

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ نے ازبک حکومتی وفد سے ملاقات کی ، ازبک وفد نے خطےمیں دیرپاامن کیلئے پاک فوج کی کوششوں کی تعریف کی اور کہا کہ دہشتگردی کیخلاف پاک فوج کی قربانیاں گرانقدرہے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقاتِ عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق ازبک حکومتی وفد نے جی ایچ کیو راولپنڈی کا دورہ کیا، وفد کی قیادت ازبک صدر کے سیکرٹری سیکورٹی کونسل لیفٹیننٹ جنرل مخدوموف وکٹر ولادی میر وچ کر رہے تھے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ازبک حکومتی وفد سے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی ملاقات ہوئی، ملاقات میں خطے کی سیکیورٹی صورتحال اورباہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

ترجمان کے مطابق ازبک وفد کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کیخلاف جنگ میں پاک فوج کی قربانیاں گراں قدر ہے۔ خطے میں دیر پا امن کیلئے پاک فوج کی سنجیدہ کوششوں کی تعریف کرتے ہیں۔

ازبک وفد نے دونوں ممالک کے درمیان سیکیورٹی ،تجارت اورفوجی تعاون کومزید کوبڑھانے کی ضرورت پر زور دیا۔

اس موقع پر آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے نیک خواہشات کے اظہار پر ازبک وفد کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان علاقائی تعاون اورامن استحکام کیلئے پھرتعاون کرتا رہے گا۔

یاد رہے کہ دو روز قبل چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ دو روزہ سرکاری دورے پر سعودی عرب پہنچے تھے، جہاں وہ  24 ملکی مشترکہ فوجی مشق ’گلف شیلڈ‘ کی اختتامی تقریب میں شریک ہوئے۔

دورے کے دوران  آرمی چیف نے سعودی فرمانرواں شاہ سلمان سمیت سعودی سول وفوجی قیادت سے بھی ملاقاتیں کیں اور اہم علاقائی سلامتی سے متعلق امور پر بھی تبادلہ خیال کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں