The news is by your side.

Advertisement

پاک ایران سرحد امن اور دوستی کی سرحد ہے، آرمی چیف

تہران : آرمی چیف جنرل قمر باجوہ  کا کہنا ہے کہ  پاک ایران سرحد امن اور دوستی کی سرحد ہے، پاکستان، ایران برادر ممالک اور تاریخی ثقافت کے حامل ہیں۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر )کے مطابق پاک فوج کے سپہ سالار جنرل قمر باجوہ ایران کے دورے پر ہے، آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے ایران کے صدرحسن روحانی ، وزیر خارجہ جواد ظریف اور ایرانی فوج کے چیف آف اسٹاف محمد باقری سے اہم ملاقات کی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ایرانی قیادت نے دہشت گردی کیخلاف جنگ میں پاکستان کی قربانیاں اورکامیابیاں کو قابل تحسین قرار دیا اور کہا کہ خطے میں امن واستحکام کیلئے پاکستان مثبت کرداراداکررہا ہے۔

ملاقاتوں میں باہمی تعاون اوررابطوں کومزید بڑھانے پر بھی اتفاق ہوا۔

آرمی چیف نے کہا ہے کہ پاک ایران سرحد امن اوردوستی کی سرحد ہے، بہترسیکیورٹی منیجمنٹ سے دہشتگردی سے مؤثر طورپر نمٹاجا سکتا ہے ، پاکستان، ایران برادر ممالک اور تاریخی ثقافت کے حامل ہیں۔

جنرل قمرجاوید باجوہ نے ایرانی فوج کے چیف آف اسٹاف محمد باقری سے بھی ملاقات کی اور افغان صورتحال، خطے میں داعش کے بڑھتے ہوئے خطرات پر گفتگو ہوئی۔

اس موقع پر آرمی چیف نے پا ک ایران سرحد پر بہترسیکیورٹی انتظامات پرزوردیا جبکہ سرحدی سیکیورٹی، دفاعی تعاون اور دوطرفہ تعلقات پر بات چیت کی گئی۔

ایرانی قیادت نے د ورہ ایران پرآرمی چیف کاشکریہ ادا کیا۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق ایرانی قیادت نے د ورہ ایران پر آرمی چیف کاشکریہ ادا کیا جبکہ تہران میں جی ایچ کیو آمد پر جنرل باجوہ کو گارڈ آف آنر پیش کیا گیا اور آرمی چیف نے یادگارشہدا پر پھول چڑھائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں