The news is by your side.

Advertisement

ہارون بلور کی شہادت پر آرمی چیف کی مذمت و تعزیت

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے گزشتہ روز خودکش دھماکے میں عوامی نیشنل پارٹی کے امیدوار ہارون بلور کی شہادت پر تعزیت اور اظہار مذمت کیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے عوامی نیشنل پارٹی کے امیدوار ہارون بلور کی شہادت پر بلور خاندان اور اے این پی سے اظہار تعزیت کیا۔

آرمی چیف کا کہنا تھا کہ ان قوتوں کے خلاف جنگ لڑ رہے ہیں جنہیں پر امن پاکستان برداشت نہیں، ہم پر امن اور مستحکم پاکستان کے لیے کوشاں ہیں۔

آرمی چیف نے ہارون بلور اور اے این پی کے کارکنوں پر حملے کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ملک کو عدم استحکام سے دو چارکرنے والی قوتوں سے لڑ رہے ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز پشاور کے علاقہ یکہ توت میں عوامی نیشنل پارٹی کی انتخابی مہم کے دوران خودکش دھماکہ ہوا تھا جس میں صوبائی امیدوار ہارون بلور سمیت 21 افراد جاں بحق ہوگئے۔

ہارون بلور صوبائی اسمبلی کے حلقہ پی کے 78 سے الیکشن میں حصہ لے رہے تھے۔

دھماکے میں شہید ہونے والے 10 افراد کی نماز جنازہ علی الصبح عیسیٰ خیل میں ادا کردی گئی۔

ہارون بلور کی نماز جنازہ آج شام 5 بجے وزیر باغ میں ادا کی جائے گی جس کے بعد عوامی نیشنل پارٹی اپنے آئندہ کے لائحہ عمل کا اعلان کرے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں