آرمی چیف نے 15 دہشت گردوں کی سزائے موت کی توثیق کردی Army chief
The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف نے 15 دہشت گردوں کی سزائے موت کی توثیق کردی

اسلام آباد : آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے دہشت گردانہ کاررائیوں میں ملوث 15 دہشت گردوں کی سزائے موت کی توثیق کردی۔

تفصیلات کے مطابق آرمی چیف کی جانب سے جن دہشت گردوں کی سزائے موت کی توثیق کی گئی ہے انہیں فوجی عدالتوں سے مختلف کارروائیوں میں ملوث ہونے کے جرم میں سزائیں سنائی گئیں تھیں۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ سزائے موت پانے والے مجرمان کا تعلق کالعدم تنظیم سے ہے، دہشت گرد سیکیورٹی اداروں پر حملوں اور سرکاری املاک کو نقصان پہنچانے میں ملوث رہے۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ سزا پانے مجرمان میں پشاور کرسچن کالونی حملے اور تعلیمی اداروں کو نقصان پہنچانے کے ذمےدار بھی شامل ہیں۔

سزائے موت پانے دہشت گردوں میں حمید الرحمان، سید علی، ابرار، فدا حسین، رضا اللہ، رحیم اللہ ولد فتح خان، عمر زادہ، امجد علی، عبد الرحمان، غلام رحیم، محمد خان، رحیم اللہ ولد نورانی گل، راشد اقبال، محمد غفار، رحمان علی شامل ہیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق مذکورہ دہشت گردوں کی کارروائیوں میں مسلح افواج، شہریوں سمیت 34 افراد شہید،19 زخمی ہوئے تھے، دہشت گردوں سے اسلحہ و بارود بھی تحویل میں لیا گیا تھا۔

مزید پڑھیں : فوجی عدالتوں سے سزا پانے والے 5 دہشت گردوں کو پھانسی

یاد رہے کہ کچھ عرصہ قبل بھی سیکیورٹی فورسز پر حملوں میں ملوث 5 دہشت گردوں کو کوہاٹ جیل میں پھانسی دی گئی تھی، تمام دہشت گردوں کو فوجی عدالتوں سے سزا سنائی گئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں