The news is by your side.

Advertisement

کشمیرمیں بھارتی فوج کے مظالم سے حق خود ارادیت کو دبایا نہیں جاسکتا، آرمی چیف

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کے مظالم سے حق خود ارادیت کو دبایا نہیں جاسکتا، ریاستی بربریت کی پرزور مذمت کرتے ہیں۔

یہ بات انہوں نے کشمیر میں جاری حالیہ صورتحال  پر اپنے جاری بیان میں کہی، ارمی چیف نے دشمن کو دو ٹوک پیغام دے دیا، سپہ سالار کا کہنا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کے مظالم سے ان کے حق خودارادیت کو دبایا نہیں جا سکتا۔

کشمیری اپنے سیاسی حق خودارادیت کے حصول کیلئے کوشاں ہیں۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے کہا کہ بھارتی فورسز مقبوضہ کشمیر میں نہتے کشمیریوں پر بربریت روا رکھے ہوئے ہیں۔

بھارتی سکیورٹی فورسز کی بربریت کی شدید مذمت کرتے ہیں۔ بھارتی فوج کی جانب سے ایل او سی اور ورکنگ باؤنڈری پر سیزفائر کی مسلسل خلاف ورزیاں اور بھارتی فوج کا لائن آف کنٹرول پر عام شہریوں کو نشانہ بنانا انتہائی قابل مذمت ہے۔

آرمی چیف سے امریکی قائم مقام نائب وزیرخارجہ کی ملاقات

علاوہ ازیں آرمی چیف سے امریکی قائم مقام نائب وزیرخارجہ نے ملاقات کی ہے، ملاقات میں باہمی دلچسپی اورعلاقائی سیکیورٹی سے متعلق گفتگو کی گئی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق امریکی قائم مقام نائب وزیرخارجہ ایلس ویلز نے جی ایچ کیو میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی، اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے آرمی چیف کا کہنا تھا کہ پاکستان خطے میں امن واستحکام کیلئے کوشاں اور افغانستان میں بھی دیرپا امن کا خواہاں ہے،

خطے کے دیگرفریق بھی دیرپا امن کیلئے اپنا مثبت کردار ادا کریں۔ امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز کا کہنا تھا کہ امریکا خطے میں امن واستحکام کیلئے اپنا مکمل تعاون جاری رکھے گا، ملاقات میں باہمی مشاورت سے مثبت پیشرفت کو آگے بڑھانے پر بھی اتفاق کیاگیا۔

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کی فائرنگ‘ 20 نوجوان شہید

یاد رہے کہ بھارت کی دہشت گرد فوج نے مقبوضہ وادی میں نہتے کشمیریوں پر ظلم و ستم کا بازار گرم کر رکھا ہے، 24گھنٹوں کے دوران مقبوضہ کشمیر کے ضلع اسلام آباد اور شوپیاں میں غاضب بھارتی فورسز نے سرچ آپریشن کے دوران16کشمیری نوجوانوں جبکہ 4 نوجوانوں کو نماز جنازہ کے دوران فائرنگ کرکے شہید کیا۔

بھارتی فوج کی کارروائیوں میں 300 سے زائد افراد زخمی بھی ہوئے ہیں جن میں سے بیشترکی حالت تشویش ناک بتائی جا رہی ہے جبکہ اس دوران 4 رہائشی مکانات کو بھی تباہ کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج آزادی کی آواز کو دبانے کے لیے مختلف ہتھکنڈے استعمال کررہی ہے اور اب تک ہزاروں کشمیری شہید اور زخمی ہوچکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں