The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیر کی بگڑتی صورتحال خطے کے امن کیلئے خطرہ ہے، آرمی چیف جنرل قمر باجوہ

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر کی بگڑتی صورتحال خطے کے امن کیلئے خطرہ ہے، قوم نے آج کشمیر آور منا کر دنیا کو بھر پور پیغام پہنچایا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے گوجرانوالہ کور ہیڈ کوارٹرز کا دورے کے موقع پر گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ تفصیلات کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے گوجرانوالہ کور ہیڈ کوارٹرز کا دورہ کیا، متعلقہ افسران نے سربراہ پاک فوج کو تمام تر آپریشنل تیاریوں سے آگاہ کیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے ڈائریکٹر جنرل میجر جنرل آصف غفور کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے گوجرانوالہ کور ہیڈ کوارٹرز کے دورے پر پہنچے تو ان کا شاندار استقبال کیا گیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق اس موقع پر آرمی چیف کو گوجرانوالہ کور کی آپریشنل تیاریوں پر بریفنگ دی گئی، آرمی چیف جنر قمر باجوہ نے پاک فوج کی تیاریوں اور مستعدی کی صورتحال پر اطمینان کا اظہار کیا۔

آرمی چیف نے اپنی گفتگو میں کہا کہ قوم نے کشمیر آور منا کر کشمیری بھائیوں سے بھرپور اظہار یکجہتی کیا ہے، کشمیر آور کے دوران قوم نے آج دنیا کو بھر پور پیغام پہنچایا، آرمی چیف کا مزید کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر کی بگڑتی صورتحال خطے کے امن کیلئے خطرہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں