The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف جنرل راحیل شریف کا ایئر ہیڈ کوارٹر کا الوداعی دورہ

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے ایئر ہیڈ کوارٹر کا الوداعی دورہ کیا، ایئر چیف سہیل امان نے آرمی چیف کا استقبال کیا۔

آرمی چیف جنرل راحیل شریف کے الوداعی دورے جاری ہیں، جنرل راحیل شریف نے ایئر ہیڈ کوارٹرز کا الوداعی دورہ کیا، آئی ایس پی آر کے مطابق ایئر ہیڈ کوارٹر اسلام آباد آمد پر ایئرچیف مارشل سہیل امان نے آرمی چیف کا استقبال کیا، جس کے بعد پاک فضائیہ کے ایک چاق وچوبند دستے نے انہیں سلامی پیش کی ، اورپرنسپل سٹاف آفیسر ز کا آرمی چیف سے تعارف کرایا گیا۔

بعد ازاں جنرل راحیل شریف نے پاک فضائیہ کے سربراہ ائیر چیف مارشل سہیل امان سے اُن کے آفس میں الوداعی ملاقات کی۔

جنرل راحیل نے ائیر چیف سے گفتگو کے دوران قوم کے فضائی محافظوں کی ذمہ داری اور جذبہ کی تعریف کی اور دونوں مسلح افواج کے درمیان موجود بہترین ہم آہنگی پر اطمینان کا اظہار کیا اور اس خواہش کا اظہار کیا کہ اسے مستقبل میں مزید بڑھایا جائے

آرمی چیف کا کہنا تھا کہ مسلح افواج کے درمیان تعاون قابلِ تعریف ہے، مشترکہ تعاون سے آپریشن ضرب عضب میں کامیابیاں ملیں، فضائیہ ملک کی فضائی سرحدوں کی بہترین نگہبان ہے۔

اس موقع پر پاک فضائیہ کے سربراہ نے جنرل راحیل کی پاکستانی دفاع کی مضبوطی اور تینوں افواج کے درمیان مشترکہ و مربوط حکمت عملی کے حصول میں اپنا کردارادا کرنے پر ان کی تعریف کی اور کہا کہ پاکستان آرمی اور پاک فضائیہ نے آپریشن ضرب عضب کے دوران مل کر کام کیا تاکہ ملک سے دہشتگردی کے ناسور کا خاتمہ کیا جا سکے۔

ایئر چیف سہیل امان نے آرمی چیف کیلئے نیک خواہشات اور جذبات کا اظہار کیا۔


مزید پڑھیں : آرمی چیف کے الوداعی دورے اور ملاقاتیں جاری


گزشتہ روز بھی جنرل راحیل شریف نے راولپنڈی کور ہیڈکوارٹرز کا دورہ کیا تھا اور امریکی سفیر سے بھی ملاقات کی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق پاک فوج کے سربراہ جنرل راحیل شریف نے الوداعی دوروں کے سلسلے میں چکلالہ گریژن میں راولپنڈی کور ہیڈ کوارٹرز کا دورہ کیا ، جہاں کور کمانڈر راولپنڈی لیفٹنٹ جنرل ملک ظفر اقبال نے ان کا استقبال کیا۔

اس موقع پر انہوں نے مادر وطن کے دفاع کیلئے جانوں کی قربانی دینے والے افسروں اور جوانوں کو زبردست انداز میں خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے جوانوں اور افسروں کے عزم اور حوصلے کی تعریف کی۔

آرمی چیف جنرل راحیل شریف سے امریکی سفیر ڈیوڈہیل نے ملاقات کی اور دہشت گردی کے خلاف جنگ میں آرمی چیف کی جرات مندانہ قیادت کی تعریف و ستائش کی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں