The news is by your side.

Advertisement

ملک بھرمیں 100 دہشت گرد ہلاک، پاک فوج عوام کی محافظ ہے، آرمی چیف

راولپنڈی: سیہون شریف میں ہونے والے سانحے کے بعد 24 گھنٹے میں ملک بھر میں آپریشن کے دوران 100 سے زائد دہشت گردوں کو ہلاک کردیا گیا، آرمی چیف نے کہا ہے کہ پاک فوج عوام کی محافظ ہے ہرقسم کے خطرات کا سامنا کرنے کے لیے تیارہیں۔

یہ بات پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے ڈائریکٹر جنرل میجرجنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئیٹر پر جاری اپنے پیغام میں کہی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق گزشتہ روز سندھ کے شہر سہون شریف میں درگاہ لعل شہباز قلندرؒ کی درگاہ پر ہونے والے حود کش دھماکے کے بعد آرمی چیف نے فوری اور سخت کارروائی کا حکم جاری کیا تھا۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے پاک فوج عوام کی محافظ ہے ملک کو درپیش ہرقسم کے خطرات کا سامنا کرینگے، قوم متحد ہے اورمسلح افواج پر یقین رکھیں، کسی کا مذموم ایجنڈا کامیاب نہیں ہونے دیا جائے گا۔

آرمی چیف کی ہدایت کے بعد پنجاب سمیت ملک بھر میں انٹیلی جنس بیس اور کومبنگ آپریشن جاری ہیں، 24 گھنٹوں کے دوران 100 سے زائد دہشت گردوں کو ان کے منطقی انجام تک پہنچا دیا گیا جبکہ کارروائیوں میں بڑی تعداد میں دہشت گردوں کو گرفتار بھی کیا گیا ہے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ انٹیلی جنس ادارے حالیہ واقعات کے پیچھے نیٹ ورکس بے نقاب کرنے میں پیش رفت کررہے ہیں، مارے گئے دہشت گردوں کا تعلق مختلف تنظیموں سے ہے، ملزمان سے تفتیش کے بعد اہم انکشافات جلد منظرعام پر لائے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ حالیہ دہشت گردی کے تانےبانے سرحد پار سے ملے ہیں، افغان سرحد سےغیرقانونی آمدورفت ہرگز نہیں ہونے دی جائے گی۔

مزید پڑھیں : ملک بھرمیں دہشت گردوں کیخلاف گھیرا تنگ، 40 ہلاک

افغان بارڈرسیکیورٹی وجوہات کی بنا پربند کردیا گیا ہے، پاک افغان سرحد پر دہشت گردوں کے ٹھکانوں کو مؤثر طور پرنشانہ بنایا گیا ہے۔

افغانستان سے کسی کوغیرقانونی طور پر داخل نہیں ہونے دیں گے۔ اس حوالے سے سرحدی نگرانی پرسیکیورٹی فورسز کوخصوصی ہدایات جاری کردی گئیں ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں