site
stats
اہم ترین

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ کی سعودی فرماں روا سے ملاقات

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے سعودی فرماں روا شاہ سلمان بن عبد العزیز سے ملاقات کی،ملاقات میں دو طرفہ تعلقات اور مقامات مقدسہ کے تحفظ کے لیے اقدامات پر غور کیا گیا۔

پاک فوج کے تعلقات عامہ کے ادارے (آئی ایس پی آر ) کے مطابق آرمی چیف تین روزہ دورے پر سعودی عرب پہنچے ہیں جہاں انہوں نے آج نہایت مصروف دن گزارا اور سعودی فرماں روا شاہ سلمان بن عبد العزیز سے خصوصی ملاقات کی۔

ملاقات کے دوران دونوں رہنماؤں نے اتفاق کیا کہ پاکستان اور سعودی عرب پر مسلم امہ کے حوالے سے اہم ذمہ داریاں ہیں جس کے لیئے دونوں ممالک کو مل کر کام کرنے کی ضرورت ہے بالخصوص دہشتگردی کے خاتمے کے لئے دونوں ممالک نے باہمی تعاون کی ضرورت پر زور دیا۔

army3

 

دونوں رہنماؤں نے اس بات پر بھی اتفاق کیا کہ انتہاء پسندی کے خاتمے کے لئے دونوں ممالک کو نئے میکانزم اور عزم کے ساتھ کام کرنا ہو گا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق قبل ازیں آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے سعودی نائب ولی عہد اور وزیر دفاع محمد بن سلمان سے بھی ملاقات کی، ملاقات کے دوران نائب ولی عہد نے پاکستان میں امن و استحکام کے لئے ہر ممکن حمایت کی یقین دہانی کرائی۔
army2

اس کے علاوہ آرمی چیف نے سعودی افواج کے سربراہ جنرل عبدالرحمان بن صالح سے بھی ملاقات کی۔ ملاقات میں دونوں ممالک کے درمیان دفاعی سطح پر تعاون بڑھانے پر اتفاق کیا گیا۔

آئی ایس پی آر کے ترجمان کا کہنا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے آج ہونے والی اہم ملاقاتوں میں سعودی عرب کے مقاماتِ مقدسہ اور سعودی علاقائی سالمیت کی سکیورٹی کے لیے ہر ممکن تعاون کی یقین دہانی کرائی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top