آرمی چیف سے قازقستان کے سفیر کی ملاقات، سیکیورٹی امور پر تبادلہ خیال
The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف سے قازقستان کے سفیر کی ملاقات، سیکیورٹی امور پر تبادلہ خیال

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے قازقستان کے سفیر ’بارلی بیسادی‘ نے ملاقات کی، اس دوران علاقائی سیکیورٹی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق قازقستان کے سفیر بارلی بیسادی کی آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے جی ایچ کیو میں ملاقات ہوئی، ملاقات میں مختلف اہم امور پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کا کہنا ہے کہ اس ملاقات میں دونوں ملکوں کی باہمی دلچسپی سمیت اہم موضوع زیر غور آئے۔

خیال رہے کہ 11 جون کو آذربائیجان کے سفیر نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی تھی، ملاقات میں باہمی دلچسپی اور علاقائی سیکیورٹی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا تھا۔


آرمی چیف سے امریکی نائب وزیر خارجہ کی ملاقات، باہمی تعاون پر تبادلہ خیال


آذربائیجان کے سفیر نے دہشتگردی کے خاتمے میں پاک فوج کی کوششوں کی تعریف کی تھی جبکہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا تھا کہ پاک فوج دہشتگردی کے خاتمے تک اپنی کوششیں جاری رکھے گی۔

یاد رہے کہ رواں سال مئی میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے متحدہ عرب امارات کے سفیر حماد عبید ابراہیم اور ترک چیف آف جنرل سٹاف جنرل ہولوسی نے الگ الگ ملاقاتیں کی تھی۔

بعد ازاں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے فنانشنل ایکشن ٹاسک فورس میں پاکستان کی حمایت پر ترکی کا شکریہ ادا کیا تھا، جی ایچ کیو راولپنڈی آمد پر ترک چیف آف جنرل سٹاف نے یادگار شہداء پر پھول چڑھائے اور گارڈ آف آنر کا معائنہ بھی کیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں