site
stats
پاکستان

آرمی چیف اور وزیراعظم کا ایس ایس جی ہیڈ کوارٹرز کا دورہ

آرمی چیف اور وزیراعظم نے یادگار شہداء پر پھول چڑھائے

راولپنڈی : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی اور آرمی چیف جنرل قمرجاوید نے اسپیشل سروس گروپ (ایس ایس جی) ہیڈ کوارٹرز چراٹ کا دورہ کیا اور یاد گارِ شہداء پر پھول چڑھائے.

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف قمر باجوہ اور وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے ایس ایس جی ہیڈ کوارٹرز کے دورے پر یادگار شہداء پر پھول چڑھائے اور بعد ازاں انہیں ایس ایس جی کی تنظیمی صلاحتیوں اور کارکردگی پر بریفنگ دی گئی.

اس موقع پر ایس ایس جی کمانڈوز نے اپنی مہارتوں اور صلاحیتوں کا مظاہرہ بھی کیا جب کہ وزیراعظم نے ایس ایس جی کے ہتھیار کا جائزہ لیتے ہوئے کچھ ہتھیار خود چلائے بھی اور مختلف امور پر جوانوں اور افسران سے گفتگو بھی کی.

آئی ایس پی آر کے مطابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے جوانوں اور افسران سے اپنے خطاب میں دہشت گردی کے خلاف جنگ میں‌ شہداء کی قربانیوں کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ ارض پاک میں بسنے والا ایک ایک شخص اپنے شہداء کا مقروض ہے.

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے ایس ایس جی کی صلاحیتوں اور مہارتوں کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ دہشت گردی کے خاتمے کے لیے ایس ایس جی نے اہم کردار ادا کیا ہے جس پر قوم کو فخر ہے.

آئی ایس پی آر کے مطابق اس موقع پر وزیر دفاع خواجہ آصف اور کور کمانڈر پشاور سمیت دیگر اعلیٰ حکام بھی موجود تھے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top