The news is by your side.

Advertisement

بلوچستان کی ترقی وخوشحالی پرخصوصی توجہ ہے، آرمی چیف

کوئٹہ : آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ موجودہ حالات میں بلوچستان اور بلوچ عوام پرخصوصی توجہ دی جارہی ہے، فراریوں کی قومی دھارے میں واپسی کا عمل بھی جاری ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کوئٹہ گیریژن کے دورہ کے موقع پر افسران اور جوانوں سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر ) کے مطابق کوئٹہ آمد پر کمانڈر سدرن کمانڈ لیفٹیننٹ جنرل عامر ریاض نے چیف آف آرمی سٹاف کا استقبال کیا۔

آرمی چیف کو کور کمانڈر کوئٹہ اورایف سی کی جانب سےتفصیلی بریفنگ بھی دی گئی۔ آرمی چیف نے افسروں اور جوانوں سے تبادلہ خیال کرتے ہوئے ان کے بلند عزم کوسراہا۔

اس موقع پرگفتگو کرتے ہوئے آرمی چیف نے کہا کہ صوبے میں امن وامان کی صورتحال میں بہتری آئی ہے، فراریوں کی قومی دھارے میں واپسی کا عمل بدستورجاری ہے، فراریوں کے ہتھیارڈالنے میں اضافہ قانون نافذ کرنیوالے اداروں کی کوششوں کا نتیجہ ہے۔

 ان کا مزید کہنا تھا کہ کوئٹہ میں فرقہ وارانہ حملوں میں کمی واقع ہوئی ہے لیکن دہشت گرد اب آسان اہداف کو نشانہ بنا رہے ہیں ، دہشت گرد خوف کا شکار ہوکر قانون نافذ کرنے والے اداروں پر حملہ کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ یہ فوج پاکستان کےعوام کی ہے اور پاک فوج اپنی ذمہ داریاں بھرپور اندازمیں ادا کرتی رہےگی، آرمی چیف کا کہنا تھا کہ ملک میں جاری آپریشن ردالفساد کےنتیجے میں دہشت گردی کے واقعات میں نمایاں کمی آئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں