درخت زندگی ہیں، سب شجرکاری مہم میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیں، آرمی چیف army chief
The news is by your side.

Advertisement

درخت زندگی ہیں، سب شجرکاری مہم میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیں، آرمی چیف

راولپنڈی: پاک فوج نے سرسبزو شاداب پاکستان مہم میں بھرپور شرکت کی، آرمی چیف اور ان کی اہلیہ نے پودا لگا کر شجرکاری مہم کا آغاز کردیا ہے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق پاک فوج کے جوانوں نے سرسبز و شاداب پاکستان مہم میں بھرپور شرکت کی، پاک فوج نے قومی شجرکاری مہم کے تحت آج 20 لاکھ پودے لگائے، آرمی چیف اور ان کی اہلیہ نے پودا لگا کر شجرکاری مہم کا آغاز کیا۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ درخت زندگی ہیں، سب شجرکاری مہم میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیں، ملک میں مون سون کے دوران ایک کروڑ پودے لگائیں گے اور شجرکاری مہم کو کامیاب بنائیں گے۔

آرمی چیف کا سرسبز و شاداب پاکستان مہم کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ماحولیاتی ادارے، محکمہ جنگلات، محکمہ زراعت سے مل کر کام کریں گے، تقریب میں فوجی افسران و اہل خانہ سمیت اسکول کے بچوں نے بھرپور شرکت کی۔

مزید پڑھیں: پاک فوج مون سون کے دوران ایک کروڑ پودے لگائے گی، ڈی جی آئی ایس پی آر

واضح رہے کہ ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا تھا کہ پاک فوج ارض وطن کو سرسبز و شاداب بنانے کے لیے ایک کروڑ پودے لگائے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ اس شجرکاری مہم کو ’سرسبز و شاداب پاکستان‘ کا نام دیا گیا ہے، پاک فوج مون سون کے دوران ایک کروڑ پودے لگائے گی، خیال رہے کہ اس سال مون سون کے دوران قومی سطح پر چار کروڑ 71 لاکھ 40 ہزار پودے لگانے کا ہدف مقرر کیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں