The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف نے جنوبی وزیرستان میں کیڈٹ کالج کا افتتاح کردیا

راولپنڈی: آرمی چیف آف اسٹاف جنرل راحیل شریف نے کہا ہے کہ نوجوان نسل کی صلاحیتوں اضافہ کرنا بہت ضروری ہے تاکہ ملک میں جاری چینلجز سے نمٹا جاسکے، انہوں نے اسپین کئی کیڈٹ کالج بہترین تعلیمی درسگاہوں میں سے ایک قرار دیا۔

آئی ایس پی آر سے جاری کردہ اعلامیے کے مطابق آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے جنوبی وزیرستان کا دورہ کیا اور وہاں تعمیر کیے گئے کیڈٹ کالج ’’اسپن کئی‘‘ کا بھی افتتاح کیا۔

اس موقع پر راحیل شریف نے طلبہ سے ملاقات کی اور اُن سے بات چیت بھی کی، آرمی چیف کا کہنا تھاکہ نوجوان نسل کی صلاحیتوں میں بہترین اضافہ کرنا بے حد ضروری ہے تاکہ ملک میں جاری چیلنجز سے نمٹنے کے لیے نوجوان کردار ادا کرسکیں۔

raheel-sharif-post-2

انہوں نے کہا کہ ’’اسپین کئی‘‘ کیڈٹ کالج ان بہترین تعلیمی درسگاہوں کا حصہ ہے جو فاٹا میں تعمیر کی گئیں ہیں، قبائلی نوجوانوں کا معیارِ زندگی بہتر سے بہتر بنایا جائے گا کیونکہ پڑھا لکھا پُرعزم نوجوان ہی ملک کا مستقبل ہے‘‘۔

raheel-sharif-post-1

یاد رہے گزشتہ روز  برطانوی چیف آف جنرل اسٹاف جنرل نکولس پیٹرک نے وزیرستان کا دورہ کرتے ہوئے پاک فوج کی کارروائیوں اور بحالی و تعمیر نو کی تعریف کی اور آئی ڈی پیز کی واپسی پر آرمی کے کردار کو سراہا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں