The news is by your side.

Advertisement

انتخابات کے لیے مکمل تعاون فراہم کریں گے، چیئرمین آرمی الیکشن سپورٹ سینٹر

اسلام آباد: آرمی الیکشن سپورٹ سینٹر کے چیئرمین نے کہا ہے کہ ان کی طرف سے انتخابات کے پُر امن انعقاد کے لیے بھرپور تعاون فراہم کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق ملک میں انتخابات 2018 کے پُر امن انعقاد کے سلسلے میں خصوصی طور پر قائم کردہ آرمی الکیشن سپورٹ سینٹر نے الیکشن کمیشن کو اپنے تعاون کا یقین دلایا ہے۔

اس سلسلے میں چیئرمین آرمی الیکشن سپورٹ سینٹر نے چیف الیکشن کمشنرسے ملاقات بھی کی، ملاقات میں انتخابات میں سیکورٹی انتظامات اور فوج کے تعاون پر بات چیت کی گئی۔

آرمی الیکشن سپورٹ سینٹر کے چیئرمین نے چیف الیکشن کمشنر سے کہا کہ انتخابات کے لیے مکمل تعاون فراہم کریں گے، ادارہ ملک میں انتخابات کے پُر امن انعقاد کے لیے تیار ہے۔

چیف الیکشن کمشنر سردار رضا نے پاک فوج کےعزم کو سراہا، انھوں نے کہا صوبائی حکومتیں بھی شفاف الیکشن کے لیے بھرپور تعاون کریں گی۔

الیکشن 2018 فوج کی نگرانی میں کروائے جائیں گے: ذرائع


واضح رہے کہ الیکشن کمیشن کی طرف سے کہا جا چکا ہے کہ الیکشن 2018 فوج کی نگرانی میں کروائے جائیں گے۔ بیلٹ پیپرز کی چھپائی اور ترسیل بھی فوج کی نگرانی میں ہوگی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں