The news is by your side.

Advertisement

کراچی، گرفتار بھتہ خور کی تفتیشی رپورٹ سامنے آ گئی

کراچی: اتحاد ٹاؤن پولیس نے رنگے ہاتھوں گرفتار کیے گئے بھتہ خور عتیق الرحمان کی تفتیشی رپورٹ پیش کردی، ملزم فون پر تاجروں سے بھتہ مانگتا تھا اور بھتہ نہ دینے پر دکان اور گھر پر بم پھینکنے کی دھمکی دیتا تھا۔

تفصیلات کے مطابق اتحاد پولیس نے تاجروں سے بھتہ وصولی کے ماسٹر مائنڈ عتیق الرحمان سے کی گئی تفتیشی رپورٹ جاری کردی، ملزم کو پولیس نے حکمت عملی کے تحت رنگے ہاتھوں گرفتار کیا تھا۔

گرفتار ملزم سے کی گئی تحقیقات کے مطابق بھتہ خور عتیق تاجروں اور دکان داروں سے فون پر بھتہ مانگتا تھا اور بھتہ نہ دینے کی صورت میں تاجروں کے گھر اور دکانوں پر بم پھینکنے کی دھمکی دیتا تھا۔

پولیس کے مطابق ملزم نے عتیق الرحمان نے بعض دکان داروں سے متعدد بار بھتہ وصولی کی اور صرف بلدیہ ٹاون میں بیکری کے مالک سے ایک لاکھ بھتہ طلب کیا تھا، دیگر بھتہ خوری کے واقعات علیحدہ ہیں، جس پر پولیس نے ملزم کے گرد دائرہ تنگ کرنے کا فیصلہ کیا اور حکمت عملی کے تحت ملزم کو رنگے ہاتھوں گرفتار کیا۔

یاد رہے کہ ملزم محمد عتیق نے آصف اور انور نامی تاجروں سے تیسری مرتبہ بھتہ مانگا تو اتحاد ٹاؤن پولیس نے حکمت عملی کے تحت ملزم کو بھتے کی رقم دینے کے لیے بلایا اور جیسے ہی ملزم پیر بابا گراؤنڈ کے قریب پہنچا تو پولیس نے ملزم کو دھرلیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں