The news is by your side.

Advertisement

آن لائن خریداری : جاپانی کمپنی نے جدید طریقہ متعارف کرادیا

ٹوکیو : کورونا وائرس کی عالمی وبا کے پیش نظر لوگوں میں آن لائن خریداری کا رجحان کافی حد تک بڑھ گیا ہے، ایک رپوٹ کے مطابق لاک ڈاؤن کے ایام میں آن لائن کاروبار کرنے والوں کی آمدنی میں خاطر خواہ اضافہ ہوا ہے۔

اس حوالے سے جاپان میں ہوم ڈلیوری یا اشیاء کی گھروں پر ترسیل کی صنعت میں مصنوعی ذہانت کے استعمال سے بہتری لائی جارہی ہے، یہ اقدام، آن لائن خریداری کے بڑھتے ہوئے رجحان کے تناظر میں افرادی قوت کی قلت کے مسئلے کو حل کرنے کی کوششوں کا ایک حصہ ہے۔

ڈیجیٹل نقشے تیار کرنے والی کمپنی زین رِن نے آرٹیفیشل انٹیلی جیننس (اے آئی ) یعنی مصنوعی ذہانت سے لیس ایک نظام تیار کیا ہے، جو آرڈر کا سامان لے جانے والی کمپنیوں کے لیے ڈلیوری پلان تیار کرے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق یہ نظام ہر ٹرک کے لیے فوری طور پر سب سے بہتر راستے کی نشاندہی کرے گا، راستے کے تعین منزل کے پتے، ڈلیوری کے مقررہ وقت اور علاقے میں ٹریفک کی صورتحال کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

زین رِن کے مرکزی عہدیدار سَکائی شواِچی نے میڈیا کو بتایا کہ ان کے ہدف کا مقصد نقل و حمل کی صنعت کو مزید مؤثر بنانے اور اس پر پڑنے والے بوجھ کو ہموار طور پر تقسیم کرنے میں مدد دینا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں