پندرہویں سالگرہ پر خصوصی ٹرانسمیشن، اے آر وائی فیملی کی شرکت -
The news is by your side.

Advertisement

پندرہویں سالگرہ پر خصوصی ٹرانسمیشن، اے آر وائی فیملی کی شرکت

تصاویر: پیار علی امیر علی

کراچی: اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کی پندرہویں سالگرہ پر خصوصی نشریات میں اے آر وائی فیملی نے شرکت کی

اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹورک کی پندرہویں سالگرہ کے موقع پر شام سات سے رات ساڑھے دس بجے تک اسپیشل ٹرانسمیشن جاری رہی۔ اسپیشل ٹرانسمیشن میزبانی فہد مصطفیٰ اور وسیم بادامی نے کی بعد ازاں اے آر وائی نیوز کے اینکر اقرار الحسن نے بھی میزبانی کے فرائض انجام دیئے۔

اس موقع پر اے آر وائی کے صدر اور سی ای او سلمان اقبال کا کہنا تھا پندرہ سال ایک جدوجہد میں گزارے ہیں، کامیابی میں قوم کا بہت بڑاکردار ہے۔

حاجی جان محمد نے ابتدائی جد و جہد کی یاد تازہ کی اور اے آروائی نیٹ ورک کے بانی حاجی عبدالرزاق یعقوب مرحوم کو خراج عقیدت پیش کیا۔

اسپیشل ٹرانسمیشن میں محبوب عبد الرووف اور جرجیس سیے جا نے جرات مندانہ فیصلوں کا خاص طور پر تذکرہ کیا، معروف کمپیئر انور مقصود اور بشریٰ انصاری نے بھی اپنے خیالات کا اظہار کیا۔

اے آر وائی کی پندرہویں سالگرہ کی خصوصی نشریات اے آر وائی نیوز اور ڈیجیٹل پر براہ راست نشر کی گئی، اےآروائی نیٹ ورک کے صدر اور سی ای او سلمان اقبال نے اے آروائی فیملی اور کور ٹیم کے ہمراہ اسپیشل ٹرانسمیشن کا اسپیشل کیک کاٹا۔

اے آر وائی نیٹ ورک کی پندرہویں سالگرہ پر سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر#SalgirahMubarakARYکا ٹرینڈ پاکستان میں ٹاپ پر رہا جس کے کچھ ٹوئٹس پیش ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں