salman-iqbal کراچی کنگز: پندرہ لڑکے ٹریننگ کیلئے برطانیہ بھیجیں گے، سلمان اقبال
The news is by your side.

Advertisement

کراچی کنگز: پندرہ لڑکے ٹریننگ کیلئے برطانیہ بھیجیں گے، سلمان اقبال

کراچی : پی ایس ایل کی ٹیم کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال نے کہا ہے کہ اے آر وائی نے جتنے وعدے کئے سب پورے کئے، جیتنے والی ٹیم کے پندرہ لڑکوں کو ٹریننگ کے لئے برطانیہ بھیجیں گے، کھلاڑیوں کو اکھٹا کرنے میں راشد لطیف نے بہت محنت کی ہے، انہوں نے75شہزادےاکھٹے کیے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے نیا ناظم آباد میں صائمہ گروپ’’کراچی کےشہزادے‘‘ کرکٹ ٹورنامنٹ کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، ٹورنامنٹ کا افتتاح صوبائی وزیر کھیل سردار محمد بخش مہر نے کیا، تقریب میں کراچی کنگز کے ٹیم ڈائریکٹرراشد لطیف اورصدر کےسی سی اے نے شرکت کی.

کراچی کے شہزادے ٹورنامنٹ میں5ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں، جن میں شارجہ کوکنگ آئل، اگلوآئسکریم، اسٹارمارکیٹنگ، صائمہ گروپ اورمہران فوڈ انڈسٹری کی ٹیمیں شامل ہیں۔ یہ ٹورنامنٹ9سے16جولائی تک جاری رہے گا، ٹورنامنٹ کا پہلامیچ اگلوآئسکریم اوراسٹارمارکیٹنگ کی ٹیموں کے درمیان کھیلاجائے گا۔

صائمہ گروپ کراچی کے شہزادے کرکٹ ٹورنامنٹ کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے سلمان اقبال نے مزید کہا کہ ہم ملک میں کرکٹ کی بہتری کیلئے کام کررہے ہیں، کراچی کنگز نے اپنا وعدہ پورا کردیا ہے۔

راشد لطیف نے محنت کرکے پچھتر شہزادےجمع کئے ہیں، سلمان اقبال نےاس امید کا اظہار بھی کیا انشااللہ یہ شہزادے آگے جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ قومی کرکٹ ٹیم کے چارکھلاڑی پی ایس ایل کی وجہ سے یہاں تک پہنچے۔

چیمپئنز ٹرافی جتوانے میں پی ایس ایل کےان چاروں کھلاڑیوں کا نمایاں کردارتھا، انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل سے قومی ٹیم کیلئے مزید اور بھی کھلاڑی آرہے ہیں، 5ٹیموں میں سے3کھلاڑی بادشاہ بن گئےہیں۔

مالک کراچی کنگز سلمان اقبال کا مزید کہنا تھا کہ اس ایونٹ کی کامیابی پر تمام اسپانسرز کا شکرگزارہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں