The news is by your side.

Advertisement

’امانت:‘ کیا ’ضرار‘ ’زونی‘ کے بعد ’مہر‘ کو بھی چھوڑ دے گا؟

اے آر وائی ڈیجیٹل پر گزشتہ روز نئے ڈرامہ سیریل ’امانت‘ کی پہلی قسط نشر کی گئی جسے مداحوں کی جانب سے خوب سراہا جارہا ہے۔

ڈرامہ سیریل ’امانت‘ میں اداکار عمران عباس (ضرار)، ہارون شاہد (جنید)، عروہ حسین (مہر)، صبور علی (زونی) ، بابر علی (ملک صاحب)، گوہر رشید، صبا حمید ودیگر اداکار اداکاری کے جوہر دکھا رہے ہیں.

ڈرامہ کی پہلی قسط میں دکھایا گیا ہے کہ ضرار اور زونی ایک دوسرے سے بے انتہا محبت کرتے ہیں اور دونوں کی شادی ہونے والی ہے اور ضرار کی بہن کی شادی بھی زونی کے بھائی راحیل سے ہورہی ہے۔

دوسری جانب دوسرے شہر میں رہنے والی ملک صاحب اپنی بھتیجی کی شادی اپنے ذہنی معذور بیٹے سے کروا رہے ہوتے ہیں یہ دیکھ کر مہر کی چچی اسے سمجھاتی ہیں اور کزن کے ساتھ اسے گھر سے بھگادیتی ہیں۔

ضرار اور زونی شادی تو کررہے ہوتے ہیں لیکن زونی کا مزاج ضرار سے مختلف ہے اور وہ اپنی بات منوانے کے لیے ہر حد تک گزر جاتی ہے یہاں تک کہ جہیز کا سامان لینے پہنچنے والے ضرار کے بھائی جنید کو بھی سامان ٹوٹنے پر کھری کھری سناتی ہے۔

اس بات کو لے کر ضرار اور زونی میں جھگڑا ہوتا ہے لیکن پھر بھی ضرار زونی کو نہیں چھوڑتا۔

دوسری قسط کے پرومو میں دکھایا گیا ہے کہ مہر کا شوہر ضرار کے ساتھ موٹر سائیکل پر جارہا ہوتا ہے تو موٹر سائیکل حادثے کا شکار ہوجاتی ہے۔

حادثے میں مہر کے شوہر کا انتقال ہوجائے گا اور مہر اکیلی رہ جائے گی، پرومو میں ضرار کو یہ کہتے سنا جاسکتا ہے کہ میں تمہیں لے کر بھی نہیں جاسکتا اور چھوڑ کر بھی نہیں جاسکتا ہوں لیکن وہ مہر کو لے کر گھر آجاتا ہے اور زونی یہ کہتی ہے کہ تم کیا سمجھتی ہو وہ تمہارے ساتھ  وفا کرے گا وہ تمہیں بھی چھوڑ دے گا۔

 کیا زونی کو چھوڑنے کے بعد ضرار مہر کو بھی چھوڑ دے گا، کیا زونی جنید سے شادی کرکے مہر کی زندگی اجیرن بنادے گی، یہ سب جاننے کے لیے ڈرامہ سیریل ’امانت‘ ہر منگل کی رات 8 بجے دیکھنا نہ بھولیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں