The news is by your side.

Advertisement

’رسوائی‘ کی آخری قسط میں کیا ہوگا؟

کراچی: اے آر وائی ڈیجیٹل کے مشہور ڈرامہ سیریل ’رسوائی‘ کی آخری قسط کے حوالے سے ثنا جاوید نے بیان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی ڈیجیٹل کے مشہور ڈرامہ سیریل ’رسوائی‘ کی آخری قسط آج رات 8 بجے نشر کی جائے گی جس کا شائقین بے صبری سے انتظار کررہے ہیں۔

واضح رہے کہ ڈرامہ سیریل رسوائی کی کہانی حقیقت پر مبنی ہے، ڈرامہ نگار نائلہ انصاری کا کہنا تھا کہ جب دنوں یہ کہانی لکھی گئی وہ اس وقت دبئی میں رہتی تھیں اور وہ ملکی معاشرے کے زمینی حقائق سے ناواقف تھیں۔

انہوں ںے کہا کہ اس واقعہ کو فیملی ڈرامہ کی شکل دے دی، ان کا مزید کہنا تھا کہ سوچنے سمجھنے والے مواد کو تیار کرنا ضروری ہے، ایسے معاملات میں اگر ایک لڑکی زیادتی کے بعد واپس آجائے تو ان کی فیملی اور معاشرے کو ردعمل کیا ہوتا ہے۔

رائٹر نائلہ انصاری کا کہنا تھا کہ یہ ایک افسوس ناک بات ہے کہ ایسی چیز کو داگ سمجھا جاتا ہے، ڈرامہ سیریل رسوائی میں اداکار میکال ذوالفقار اور ثنا جاوید مرکزی کردار ادا کررہے ہیں۔

شائقین کو انتظار ہے کہ آخری قسط میں کیا ہونے والا ہے کیا سمیرا (ثنا جاوید) ڈرامے میں مر جائیں گی یا پھر سلمان سمیرا کو انصاف دلانے کے لیے خود قربان ہوجائے گا۔

ثنا جاوید نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر لکھا کہ مداح یہ جاننے کے لیے بے چین ہیں کہ سمیرا انصاف کے حصول میں کس طرح کامیابی حاصل کرے گی؟ چاہے وہ اپنی جنگ جیتنے میں کامیاب ہوجائے یا اس قسط میں بھی آپ کو حیرت کا انتظار ہوگا نہیں؟

انہوں نے گزشتہ روز لکھا کہ رواں منگل کو ’رسوائی‘ کے شاندار اختتام کو دیکھنا نہ بولیں، واضح رہے کہ ڈرامہ سیریل ’رسوائی‘ کی
آخری قسط اے آر وائی ڈیجیٹل پر آج رات نشر کی جائے گی۔

رسوائی کی تعریف کرتے ہوئے بہروز سبزواری نے ڈائریکٹر کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ ڈرامے میں بہت مزہ آیا، بڑے بڑے نام ہیں ڈرامے میں عثمان پیرزادہ، میکال، اسامہ ہیں، ثنا جاوید نے بہت اچھی پرفارمنس دی ہے۔

سینئر اداکار شبیر جان کا کہنا تھا کہ رسوائی نے ڈائریکٹر کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ وہ ہمیشہ اچھا ڈرامہ بناتی ہیں اس لاک ڈاؤن کی وجہ سے بڑی خوبصورتی سے ڈرامہ دیکھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں