The news is by your side.

’میری اپنی ماں نے مجھے گروی رکھ دیا‘

اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامہ سیریل ’حبس‘ میں عائشہ شادی سے متعلق والدہ کی سچائی جان کر آبدیدہ ہوگئیں۔

ڈرامہ سیریل ’حبس‘ میں فیروز خان (باسط سلمان)، اشنا شاہ (باسط، کی اہلیہ عائشہ)، عائشہ عمر (روہا)، اسرا غزل (سعدیہ باسط کی والدہ)، جاوید شیخ، عمران اسلم، صبا فیصل (عائشہ کی والدہ)، حنا رضوی، دانیہ انور(بانو)، زویا (جنیس ٹیسا) ودیگر مرکزی کردار نبھا رہے ہیں۔

’باسط عائشہ سے شادی کے وقت ان کی ’لالچی والدہ‘ سے معاہدہ کرتے ہیں جس کے مطابق وہ ان کی عائشہ سے شادی کے لیے 75 لاکھ روپے لیتی ہیں۔

اب عائشہ کے سامنے سچائی آچکی ہے اور وہ بہن بانو کے آگے اس کا ذکر کرتے ہوئے آبدیدہ ہوجاتی ہیں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ARY Digital (@arydigital.tv)

گزشتہ قسط میں ’عائشہ کہتی ہیں کہ ’میری اپنی ماں نے مجھے گروی رکھ کر اس آدمی کے حوالے کردیا میری قیمت لگائی، ایک بے جان چیز کی طرح اب میں کس کا بھروسہ کروں۔‘

وہ کہتی ہیں کہ ’جن لڑکیوں کی ان جیسی مائیں ہوتی ہیں ان کے نصیب میں بس رونا لکھا ہوتا ہے۔‘

واضح رہے کہ گزشتہ 30ویں قسط میں دکھایا گیا کہ ’عائشہ گھر چھوڑ کر چلی گئی ہیں جبکہ باسط انہیں ڈھونڈ رہے ہیں۔‘

31ویں قسط کے پرومو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ’وہ اہلیہ کی گمشدگی کی درخواست درج کرواتے ہیں، بعدازاں پولیس کی جانب سے انہیں اطلاع دی جاتی ہے کہ ایک لاش برآمد ہوئی ہے آکر شناخت کرلیں۔‘

کیا وہ ’عائشہ‘ نہیں کسی اور کی ڈیڈ باڈی ہے، کیا باسط سچائی جاننے کے بعد روہا کو معاف کردیں گے؟ یہ جاننے کے لیے ’حبس‘ اگلی قسط ہر منگل کی رات 8 بجے دیکھیں۔

واضح رہے کہ حبس کی ہدایت کاری کے فرائض مصدق ملک نے انجام دیے ہیں جبکہ اس کے پروڈیوسرز ہمایوں سعید، شہزاد نصیب ہیں اور اس کی کہانی عالیہ مخدوم نے لکھی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں