site
stats
انٹرٹینمںٹ

اے آر وائی فلم فیسٹیول کا انعقاد اگلے ماہ

کراچی: اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک اگلے ماہ پاکستان کے سب سے بڑے فلم فیسٹیول اے آر وائی فلم فیسٹیول کا انعقاد اور اس کی میزبانی کرنے جارہا ہے۔

اے آر وائی فلم فیسٹیول ایک منفرد فیسٹیول ہے جس کا مقصد باصلاحیت پاکستانی فلمسازوں اور غیر ملکی ہدایت کاروں و فنکاروں کو اس خطے سے متعارف کروانا ہے۔

فیسٹیول کا باقاعد آغاز 3 مئی سے ہوگا۔

کراچی کے اوشین مال میں 3 روز تک جاری رہنے والے اس فیسٹیول میں دنیا بھر سے بھیجی گئی انٹریز میں سے منتخب فلموں کو پیش کیا جائے گا۔

فیسٹیول میں ایک سیمینار بھی منعقد ہوگا جس میں پاکستانی فلم انڈسٹری اور سینما کو درپیش مسائل اور چیلنجز پر گفتگو کی جائے گی۔

اس فیسٹیول کا اختتام شامِ موسیقی اور ایوارڈ کی تقریب پر ہوگا جس میں فاتح فلموں کو ایوارڈ سے نوازا جائے گا۔

مزید پڑھیں: اے آر وائی کی فلم یوٹیوب پر سب سے زیادہ دیکھی جانے والی ویڈیو

فاتح فلموں کو منتخب کرنے والے پینل میں آسکر ایوارڈ یافتہ فلمساز شرمین عبید چنائے اور انور مقصود سمیت متعدد بین الاقوامی فلمساز، ہدایت کار اور اداکار شامل ہیں۔

فیسٹیول میں 30 کے قریب فلمیں پیش کی جائیں گی جن میں شرمین کی ایوارڈ یافتہ دستاویزی فلم ’سونگ آف لاہور‘ اور ایوارڈ یافتہ بھارتی فلم ’میں اور امرتا‘ بھی شامل ہیں۔

اے آر وائی فلم فیسٹیول کے ٹکٹس زیبسٹ یونیورسٹی، گرین وچ یونیورسٹی، اقرا یونیورسٹی اور اوشین مال میں دستیاب ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top