The news is by your side.

Advertisement

فلم’’ہومن جہاں‘‘کی ریلیز کے پہلے روز دنیا بھر میں دھوم

کراچی : اے آروائی فلمز کی پیش کش ’’ہومن جہاں‘‘ نے ریلیز کے پہلے ہی روز دنیا بھر میں دھوم مچا دی، برطانوی دارالحکومت میں فلم بینوں نے فلم کو بہترین قرار دیدیا۔

اے آروائی فلمز کی پیشکش ’’ہومن جہاں‘‘ لندن میں بھی سینماگھروں کی رونق بڑھانے پہنچ گئی، ریلیزکےپہلے دن فلم بین فلم کے عشق میں مبتلا نظر آئے۔

اے آروائی فلمز کا نیا شاہکار فلم ہومن نے ملک بھر کے سینما گھروں میں ریلیز کے پہلے ہی روز کامیابیوں کے جھنڈے گھاڑ دیئے کوئی فلم کے میوزک کا دیوانہ ہوا تو کوئی ایکٹنگ کے سحر میں گرفتار ہوگیا ، دا ویژن فیکٹری کے اشتراک سے بننے والی فلم ہومن جہان کو فلمی اور فلم بین حلقوں میں بھرپور پذیرائی مل رہی ہے اور فلم نے باکس آفس پر کامیابی حاصل کرلی ہے، ایڈوانس بکنگ کے باعث بہت سے فلم بینوں کو مزید انتظار کرنا پڑ رہا ہے۔

اے آروائی نیوز سے گفتگو میں فلم بینوں نے ہو من جہاں کو بہترین فیملی انٹرٹینمنٹ قرار دیدیا، فلم بینوں کا کہناتھاکہ فلم شروع سے آخر تک اپنے سحر میں جکڑے رکھتی ہے۔

فلم کی کہانی جانداراور موسیقی شاندارہے، لندن میں فلم دیکھنے والوں نے مشورہ دیا کہ سب کو اے آر وائی کی پیش کش فلم ہو من جہاں کو اپنے گھروالوں کےساتھ دیکھنے کیلئے ضرورجاناچاہیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں