The news is by your side.

Advertisement

اےآر وائی نیٹ ورک کے17سال مکمل ہوگئے

کراچی : کروڑوں ناظرین کا پسندیدہ چینل اےآروائی نیٹ ورک 17سال کا ہوگیا، لندن میں چھوٹے دفتر سے شروع ہونے والا یہ چینل اب دنیا بھر میں چھا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی نیٹ ورک نے اپنے سفر کے سترہ سال کامیابی سے مکمل کر لئے ہیں، اس وقت اے آر وائی نیٹ ورک دنیا کے 126سے زائد ممالک میں پاکستان کی پہچان بن چکا ہے۔

اس موقع پر اے آروائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے صدر اور سی ای او سلمان اقبال کا کہنا ہے کہ اے آر وائی نیٹ ورک کی کامیابی کے سفر میں اپنی فیملی اپنی ٹیم اور ناظرین اورساتھ دینے والوں کا بے حد مشکور ہوں، ہم نے 17 سال قبل ایک چھوٹے سے دفتر سے اےآ ر وائی کا آغاز کیا تھا۔

انہوں نے کہا کہ اے آر وائی کو اس مقام تک پہنچانا اتنا آسان کام نہیں تھا، بہت محنت کے بعد اللہ کے فضل و کرم سے یہ مقام حاصل کیا۔

انہوں نے کہا کہ اے آر وائی کی کاوشوں سے اب پاکستانی فلمیں دنیا بھر کے سینماؤں میں دکھائی جاتی ہیں۔

علاوہ ازیں اے آر وائی نیٹ ورک کی سترہویں سالگرہ کے موقع پر مختلف سیاسی اور سماجی شخصیات نے مبارکباد کے پیغامات دیئے ہیں۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فیصل جاوید نے اپنے پیغام میں کہا ہے کہ اےآر وائی نیٹ ورک میڈیا انڈسٹری میں انقلاب بن کر ابھرا ہے، اے آر وائی نیٹ ورک دیگر چینلز کیلئے اکیڈمی کی حیثیت رکھتا ہے۔

عثمان ڈار نے کہا کہ صحافتی میدان میں اے آر وائی نیوز کی خدمات ناقابل فراموش ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں