site
stats
کھیل

ہاکی کے فروغ کیلئے اے آر وائی نیٹ ورک اور پی ایچ ایف میں ایم او یو سائن

کراچی:اے آر وائی نیٹ ورک اور پاکستان ہاکی فیڈریشن کے درمیان ایک مفاہمتی یادداشت پر دستخط کیے گئے ہیں جس کے تحت ہاکی کو فروغ دینے کے لیے اقدامات کیے جائیں گے جبکہ سات اگست سے پاکستان کپ کا انعقاد کیا جائےگا۔

میموری آف انڈراسٹینڈنگ (ایم او یو) پر اے آر وائی نیٹ ورک کے صدر و سی ای او سلمان اقبال اور پی ایچ ایف کے جنرل سیکریٹری شہباز سینئر نے دستخط کیے۔

  salman-post-1

اے آر وائی نیٹ ورک کے صدر و سی ای او سلمان اقبال نے بتایا کہ شکریہ پاکستان مہم کے تحت سات اگست سے پاکستان کپ شروع ہوگا جس کا فائنل میچ 14 اگست کو ہاکی اسٹیڈیم میں منعقد ہوگا جبکہ ہاکی کے فروغ کے لیے اسکالر شپ پروگرام بھی شروع کیا جائے گا۔

salman-post-2

انہوں نے مزید کہا کہ جس طرح کرکٹ کو پروان چڑھایا ہاکی کو بھی پروان چڑھائیں گے،اسکول کی سطح پر بچوں کو بھی ہاکی کی تربیت دی جائے گی،ہاکی کا کھیل پاکستان میں پھر بحال کیا جائے گا۔

salman-post-3

صدر پاکستانی ہاکی فیڈریشن بریگیڈئیر(ر) خالد کھرل نے کہا ہے کہ اے آر وائی نیٹ ورک نے ایک بڑا قدم اٹھایا ہے۔ جنرل سیکریٹری شہباز سینئر نے ہاکی کی بحالی کے لیے اس اقدام پر اے آر وائی نیٹ ورک کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ پاکستان میں صلاحیت کی کمی نہیں، پاکستان دوبارہ عالمی چیمپین بن سکتا ہے، مجھے اس فیصلے سے بہت خوشی ہوئی، پرامید ہوں کہ ہاکی کی دنیا میں انقلاب کا آغاز ہوگیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top