The news is by your side.

Advertisement

ملک کے مختلف شہروں میں اے آر وائی نیوز کی نشریات بند

اسلام آباد َ: پیمرا نے کیبل آپریٹرز کو اے آر وائی نیوز کی نشریات کی بندش کے احکامات جاری کردیئے ، جس کے بعد ملک کے مختلف شہروں میں اے آر وائی نیوز کی نشریات بند کردی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق ملک کے مختلف شہروں میں اےآروائی نیوز کی نشریات بند کردی گئیں ، پیمرا نے کیبل آپریٹرز کو اےآروائی نیوز کی نشریات کی بندش کے احکامات جاری کئے۔

کئی شہروں میں پیمرا کے اہلکار نشریات رکوانے کیبل آپریٹرز کے پاس خود گئے، اسلام آباد میں نیاٹیل نے اے آروائی نیوزکی نشریات بندکردیں جبکہ کراچی اور سکھر میں اے آروائی نیوز کی نشریات میں خلل اور آخری نمبر پر ڈال دیا گیا۔

پیرمحل، مظفر گڑھ، اوکاڑہ، ٹیکسلا، واہ کینٹ،روات ،مری،کوٹلی ستیاں، گوجر خان میں بھی اےآروائی نیوزکی نشریات کی پوزیشن تبدیل کردی گئی ، جس پر شہریوں نے احتجاج کیا اور اے آر وائی نیوز کی نشریات بحالی کا مطالبہ کیا۔

اےآروائی نیوز کی نشریات بند ہونے پر تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ مختلف علاقوں میں اےآروائی نیوزکوآف ایئرکر دیا گیا ہے، فاشسٹ حکومت کو لگتا ہے 21ویں صدی میں سینسرشپ انکوکامیاب کرے گا۔

رہنما پی ٹی آئی نے فرخ حبیب نے اپنے ٹوئٹ میں لکھا کہ مجھے کیبل آپریٹرز کے فون کالز آرہی ہیں ، حکومت اےآروائی نیوز بند یا آخری نمبر پر ڈالنے کے لیے دباؤ ڈال رہی ہے، یہ ہے ان کا سیاہ چہرہ جو بوکھلاہٹ کا شکار ہے، فاشست حکومت پیمراکےذریعےملک بھرمیں کیبل آپریٹرزپر دباؤ ڈال رہی ہے۔

تلف علاقوں میں اےآروائی نیوزکوآف ایئرکر دیا گیا ہے،فوادچوہدری کاٹوئٹ
فاشسٹ حکومت کو لگتا ہے 21ویں صدی میں سینسرشپ انکوکامیاب کرے گا،فوادچوہ
اوکاڑہ:کیبل پراےآروائی نیوزکوپچھلےنمبروں پرڈال دیا گیا

Comments

یہ بھی پڑھیں