The news is by your side.

Advertisement

اےآروائی نیوز کی ٹیم نے کوروناسے بچاؤ کاانجکشن بلیک میں بیچنے والے مافیا کو بےنقاب کردیا

لاہور : اےآروائی نیوز کی ٹیم نے کوروناسےبچاؤ کاانجکشن بلیک میں بیچنے والے مافیا کو بےنقاب کردیا اور 12 ہزارمالیت والاانجکشن ڈھائی سے6لاکھ روپے میں بیچنے والے کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کورونا کی آڑ میں لالچ اور سفاکیت کی انتہا ہوگئی،اےآروائی نیوز کی ٹیم ‘ذمہ دار کون’ نے میڈیسن مافیا کیخلاف اسٹنگ آپریشن کیا اور کورونا سے بچاؤ کا انجکشن بلیک میں بیچنے والے مافیا کو بےنقاب کردیا۔

آپریشن کے دوران 12 ہزارمالیت والاانجکشن ڈھائی سے6لاکھ روپے میں بیچنے والے کو گرفتار کرلیا گیا۔

اے سی ماڈل ٹاؤن اور ڈپٹی ڈرگ کنٹرولرنے بروقت کارروائی کرتے ہوئے میڈیسن بلیک مارکیٹنگ گینگ کے 6ارکان کو رنگے ہاتھوں گرفتار کرلیا اور قبضے سے ایکٹیمرا انجکشنز برآمد کرلئے گئے۔

اےسی ماڈل ٹاؤن ذیشان رانجھا نے کہا ملزمان لوگوں سےپیسےلیکرغائب بھی ہوجاتےتھےجبکہ ڈپٹی ڈرگ کنٹرولرشوکت وہاب کاکہنا تھا کہ ادویہ کی بلیک مارکیٹنگ کاخاتمہ یقینی بنائیں گے۔

وزیراطلاعات پنجاب فیاض الحسن چوہان نے کہا کہ آروائی نیوزٹیم کاشکریہ اورخراج تحسین پیش کرتاہوں اور اےآروائی نیوزکی انتظامیہ کومعاملہ اٹھانے پر مبارکباد دیتا ہوں، انتہائی رذیل قسم کامافیا ہے، جو حساس صورتحال میں بھی پیسہ بٹوررہا ہے۔

فیاض الحسن چوہان کا کہنا تھا کہ ایکٹیمراانجکشن کی درآمدکاسات آٹھ دن قبل فیصلہ ہواتھا، ہرمعاشرے میں ایسے لوگ موجود ہوتے ہیں جوخوف خدا سے عاری ہوتے ہیں، ایسی انسانیت سوزحرکت کرنےوالےکےخلاف قانون کاشکنجہ سخت کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں