site
stats
اے آر وائی خصوصی

اے آر وائی نیوز کی 16ویں سالگرہ، ملک بھر میں تقریبات، عوام کی مبارک باد

کراچی : اے آر وائی کی 16 ویں سالگرہ کے موقع پر ملک بھر کے دفاتر میں تقریبات کا انعقاد کیا جس میں مختلف سیاسی و سماجی رہنماؤں نے شرکت کر کے ادارے کی خدمات کو سراہا۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی کی 16 ویں سالگرہ کے موقع پر کراچی بیورو آفس میں کیک کاٹنے کی تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں مختلف سیاسی جماعتوں کے رہنماؤں نے شرکت کی۔

Celeberaion-2

اس موقع پر پیپلزپارٹی کے رہنماء و مشیر اطلاعات و نشریات سندھ مولا بخش چانڈیو نے اے آر وائی کی خدمات کو سراہا جبکہ تحریک انصاف کے رہنماؤں عارف علوی اور عمران اسماعیل نے بھی تقریب میں شرکت کر کے اے آر وائی کی خدمات کا اعتراف کیا۔

Celeberation-3

ایم کیو ایم پاکستان کے رہنماء خالد مقبول صدیقی نے سالگرہ کی مبارک باد دیتے ہوئے اے آر وائی کی قربانیوں کو سراہا اور اس کے روشن مستقبل کے لیے نیک خواہشات کا بھی اظہار کیا،علاوہ ازیں پاکستان عوامی تحریک، جماعت اسلامی و دیگر سیاسی جماعتوں کی جانب سے اے آر وائی کو مبارک باد پیش کی گئی۔

Celeberaion-2

دوسری جانب کوئٹہ میں بھی اے آر وائی نیٹ ورک کی  16ویں سالگرہ کا کیک کاٹا گیا، اس ضمن میں کوئٹہ پریس کلب پر شاندار تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں ترجمان بلوچستان حکومت انوار الحق کاکڑ، ڈپٹی میئر کوئٹہ محمد یونس کے علاوہ صحافیوں نے بھی شرکت کی۔

Celeberation-1

ترجمان بلوچستان انوار الحق کاکڑ نے اے آر وائی  کی خدمات کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ ’’اے آر وائی نے الیکٹرانک میڈیا کی دنیا میں مثبت راہیں متعین کی ہیں ‘‘۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top