The news is by your side.

Advertisement

بارشیں : سندھ حکومت کو جو مدد چاہیے ملے گی، اسد عمر

اسلام آباد : وفاقی وزیر اسد عمر نے کہا ہے کہ کراچی میں طوفانی بارشوں سے ہونے والی تباہی کے بعد عوام کو ریلیف دینے کیلئے وفاق اور اداروں سے سندھ حکومت کو جو مدد چاہیے ملے گی۔

یہ بات انہوں نے اسلام آباد میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، انہوں نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان نے وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ سے بات کی ہے۔

وزیر اعظم نے کراچی میں بارش کی تباہ کاری کے بعد عوام کو ریلیف دینے کے لئے یقین دہانی کرائی ہے کہ وفاق اوراس کے اداروں سے سندھ حکومت کو جس قسم کی بھی مدد چاہیے اسے فراہم کی جائے گی۔

اسد عمر نے کہا کہ وزیراعظم کا عزم ہے کہ مصیبت کی اس گھڑی میں کراچی کے عوام کو بےیارومددگار نہیں چھوڑیں گے، نکاسی آب کیلئے جامع منصوبے کا اعلان جلد کیا جائے گا۔

انہوں نے کہاکہ کراچی میں ریلیف اور ریسکیو آپریشن خود مانیٹر کررہاہوں، چیئرمین این ڈی ایم اے کو لوگوں کے ریسکیو اور متاثرین کی طبی امداد، کھانا،پناہ گاہ اوریوٹیلیٹی سروسزکی بحالی یقینی بنانے کی ہدایت کردی گئی ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز وزیر اعظم نے کہا تھا کہ سندھ بالخصوص کراچی میں بارش سےعوام کی تکالیف کاادارک ہے۔ کراچی میں ریلیف اور ریسکیو آپریشن کو خود مانیٹر کررہا ہوں، چیئرمین این ڈی ایم اے اور گورنرسندھ سے متواتر رابطے میں ہوں، نکاسی اور فراہمی آب کے مسئلہ کا مستقل طور پر حل نکالا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں