The news is by your side.

Advertisement

نارتھ فری زون کا افتتاح ، گوادر میں تقریبا ایک ارب ڈالر کی سرمایہ کاری متوقع

گوادر : وزیر برائے منصوبہ بندی اسد عمر کا کہنا ہے کہ گوادر میں سرمایہ کاروں کی دلچسپی میں اضافہ ہورہا ہے، گوادر میں تقریبا ایک ارب ڈالر کی سرمایہ کاری متوقع ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر برائے منصوبہ بندی اسد عمر نے گوادر میں میڈیا نمائندگان سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ گوادر میں نارتھ فری زون پہلے فیز سے 35 گناہ بڑا انڈسٹریل زون ہے، جس کا افتتاح وزیراعظم نے کیا ہے، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ گوادرمیں سرمایہ کاروں کی دلچسپی میں اضافہ ہورہا ہے، تقریبا ایک ارب ڈالر کی سرمایہ کاری متوقع ہے۔

چینی سرمایہ کاروں نے ویڈیولنک پر وزیراعظم سے پاکستان میں سرمایہ کاری سےمتعلق بات کی ہے، بلوچستان کےلیےوزیراعظم کی ہدایت پرترقیاتی کام تیزی سےجاری ہے اسو وقت بلوچستان میں جاری ترقیاتی کام اس سے پہلے کبھی نہیں ہوئے۔

گذشتہ روز وزیر اعظم عمران خان نے نارتھ فری زون گوادر کا افتتاح کیا تھا اور وزیراعظم کی موجودگی میں مختلف ممالک کے سفرا کے ساتھ مفاہمت کی یاداشتوں پر دستخط بھی کئے گئے تھے۔

وزیراعظم عمران خان نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ سی پیک سے سب سے زیادہ فائدہ بلوچستان کو ہو گا، صوبے کو ریکارڈ ترقیاتی پیکیج دیا، گوادر خطے میں اقتصادی ،ترقیاتی سرگرمیوں کا محور بنے گا ، غیر ملکی سرمایہ کاروں کو ون ونڈو آپریشن کے تحت سہولیات فراہم کریں گے۔

اس سے قبل چیئرمین سی پیک اتھارٹی لیفٹیننٹ جنرل ریٹائرڈ عاصم سلیم باجوہ نے خطاب میں کہا تھا کہ آج کا دن تاریخی ہے، 2200ایکڑ پر منصوبے کا سنگ بنیاد رکھ کر تاریخ رقم کرنے جا رہے ہیں، گوادر پورٹ کے ساتھ گوادر شہر میں بھی ترقی کا سفر جاری ہے

Comments

یہ بھی پڑھیں