The news is by your side.

Advertisement

اچانک معیشت کی رفتار کیسے تیزہو گئی؟ اسد عمر نے2 سال پرانی ویڈیو شیئر کردی

اسلام آباد : وفاقی وزیر اسد عمر کا کہنا ہے کہ اپریل2019 میں ہی بتا دیا تھا کہ معیشت کی بہتری میں 2 سال لگیں گے ، پہلے دن سے عمران خان حکومت کی واضح حکمت عملی ہے ، معیشت کودیرپاترقی کےراستےپرگامزن کرناہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیراسدعمرنے اپنی 3اپریل2019میں گفتگوکی ویڈیوٹوئٹ کردی اور کہا یہ پوچھ رہے ہیں کہ اچانک معیشت کی رفتارکیسے تیزہو گئی ، 3اپریل2019میں بتایاتھا کہ2 سال لگیں گے، پہلےدن سےعمران خان حکومت کی واضح حکمت عملی ہے ، معیشت کودیرپاترقی کےراستےپرگامزن کرناہے، فوری مقبولیت کے فیصلے نہیں کرنے۔

گذشتہ روز وفاقی وزیر اسد عمر نے کہا تھا کہ اس سال کی شرح نمو 3.94سے بڑھ کر 4.8ہوگی، اگلے سال مجموعی شرح نمو 4.8فیصد ہوگی ، اس دفعہ مضبوط گروتھ ہوئی ہے اور ہماری ترسیلات زرمیں بہت اضافہ ہوا ہے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ گزشتہ سال کوروناکی وجہ سے ترقی کی شرح کمی ہوئی تھی، کیاچیزیں ہیں جن کی وجہ سےاس سال ترقی کی شرح بڑھ رہی ہے، ترسیلات زر میں اضافہ دیکھنے کو ملا ہے، بجلی کی کھپت میں 6فیصد اضافہ دیکھ رہے ہیں

انھوں نے مزید کہا ترقیاتی بجٹ کےلئے ترجیحات کا تعین کیاجارہاہے ، گیس پیداوار میں نئے ویلزڈریل کیے گئے ہیں ،اگلے سال گیس پیداوار میں گروتھ نظرآرہی ہے، کوئلے کی پیداوار میں بھی اگلے سال گروتھ نظرآئے گی۔

اسد عمر نے کہا ن لیگ ممبر مجھ پر تنقید کرتےتھے فوراً آئی ایم ایف کیوں نہیں گئے ، اگلےسال کیلئے ترسیلات زر کا تخمینہ 33.1ارب ڈالر ہے، رواں مالی سال کےاندر زرمبادلہ کی گروتھ میں زبردست اضافہ ہواہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں