The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر اے ایس ایف کی کارروائی، ہیروئن برآمد

راولپنڈی :اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر اے ایس ایف نے کروڑوں روپے مالیت کی ہیروئن کے 200 سے زائد کیپسول اسمگل کرنے کی کوشش ناکام بناتے ہوئےملزم کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق ایئرپورٹ سیکورٹی فورس نے اسلام آباد انٹر نیشنل ایئرپورٹ پرغیر ملکی ایئرلائن کی پرواز ای کے 613 سے برآستہ سعودی عرب دبئی جانے والے مسافر شہباز عارف سے کروڑوں روپے مالیت کی ہیروئن کے 200 سے زائد کیپسول قبضے میں لیے ہیں۔

سیالکوٹ سے تعلق رکھنے والے پاکستانی شہری شہباز عارف ہیروئن کو 200 سے زائد کیپسول میں بھر کے لے جا رہا تھا۔ ایئرپورٹ سیکورٹی فورس شک کی بنیاد پر ملزم کی تلاشی لی تو مذکورہ شخص کے پاس سے ہیروئن برآمد ہوگئی۔

سعودی کے راستے دبئی منشیات اسمگل کرنے والے مسافرنے ہیروئن کے کیپسول سامان میں چھپا رکھے تھے، اے ایس ایف نے منشیات اسمگلر کرنے والے شخص کو مزید تفتیشات کے لیے اے این ایف کے حوالے کردیا۔


لاہور ایئرپورٹ پراےایس ایف کی کارروائی‘ہیروئن برآمد


یاد رہےکہ دو ماہ قبل لاہور کے علامہ اقبال انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر اے ایس ایف نے ڈھائی کروڑ روپے سے زائد مالیت کی ہیروئن اسمگل کرنے کی کوشش ناکام بناتے ہوئےملزم کوگرفتارکرلیا۔


اسلام آباد : بینظیرانٹرنیشنل ایئرپورٹ پرمسافرسے ہیروئن برآمد


خیال رہے کہ اس سے قبل گزشتہ ماہ وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں بینظیرانٹرنیشنل ایئرپورٹ پراےایس ایف نے کارروائی کے دوران مسافرسےایک کلو 700گرام ہیروئن برآمد کی تھی۔


اسلام آباد، جدہ جانے والے مسافر سے چار کلو ہیروئن برآمد


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں