site
stats
اہم ترین

ایم کیو ایم کے ایم پی اے اشفاق منگی پاک سر زمین پارٹی میں شامل

کراچی : پاک سر زمین پارٹی کے سربراہ مصطفی کمال نے ایم کیو ایم کی ایک اور پتنگ کاٹ لی.

تفصیلات کے مطابق سندھ اسمبلی کے حلقہ پی ایس 127 کراچی 34 سے 2013 کے انتخابات میں ایم کیو ایم کے ٹکٹ پر کامیاب ہونے والے اشفاق احمد منگی نے ایم کیو ایم کو خیر باد کہہ کر پاک سر زمین پارٹی میں شمولیت اختیار کرلی ہے، اشفاق منگی نے پاکستان ہاؤس پہنچ کر اپنی شمولیت کا اعلان کیا،

کمال ہاؤس پہنچنے پر اشفاق منگی کا شانداراستقبال کیا گیا، پی ایس پی کے رہنماؤں مصطفی کمال ۔ انیس قائم خانی  رضا ہارون ، ڈاکٹر صغیراحمد، وسیم آفتاب ، انیس ایڈووکیٹ ودیگر نے ان کو گلے سے لگا کر خوش آمدید کہا۔

پاک سرزمین پارٹی کے رہنماؤں نے انہیں پھولوں کے ہار پہنائے جبکہ کارکنوں نے ان پر گل پاشی کی ۔ شہنائیوں کی گونج میں اشفاق منگی کو کمال ہاؤس لایا گیا۔

اس موقع پر پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے مصطفیٰ کمال نے اشفاق منگی کو پارٹی میں شمولیت پر خوش امدید کہتے ہوئے وطن پرستی کے قافلے کا حصہ بننے پر مبارکباد ہپیش کی۔

مصطفیٰ کمال نے قائد ایم کیو ایم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آپ اپنے کارکنان سے سچ بولیں، انہوں نے کہا کہ جو بیانات آپ نے اسکارٹ لینڈ یارڈ کو دیئے، وہ بات آپ اپنے کارکنان اور قوم سے نہ چھپائیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم کسی سے پاور چھیننے نہیں آئے، اور نہ ہی لوگوں کو ٹارگٹ کلر بنانے آئے ہیں ، ہم صرف پیار محبت کی فضا قائم کرنا چاہتے ہیں،

مصطفیٰ کمال کا کہنا تھا کہ ہمارے قافلے میں پاکسان بھر سے لوگ جوق در جوق شامل ہو رہے ہیں، اور بے شمار لوگ رابطے میں ہیں،

انہوں نے کہا کہ میں کس کس کا نام لوں کہ کون کون رابطے میں ہے انہوں نے اشارتاً کہا کہ جو جو لوگ زیادہ تیز آواز میں ہمارے خلاف بول رہے ہیں، سمجھ لیں کہ وہی لوگ ہم سے رابطے میں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ جھوٹ بولنے والوں کی بہت ساری باتوں کا جواب نہیں دیتے کیونکہ ٹائم نہیں ہے، اور اگر لوگ جھوٹ بولتے ہیں تو اس کے جواب میں تھوڑا بہت سچ بولنا پڑتا ہے جس کے بعد وہ کچھ روز کیلئے کومہ میں چلے جاتے ہیں۔

اشفاق منگی نے پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ میں نے پارٹی اور اسمبلی رکنیت سے بھی استعفی دے دیا ہے۔ مصطفیٰ کمال کا ساتھ نہ دیتا تو سندھ دھرتی کبھی معاف نہ کرتی۔

انہوں نے کہا کہ ہم جس مقصد کیلئے متحدہ میں شامل ہوئے تھے وہ پورا نہیں ہوا۔ سندھ کے غریب عوام کیلئے کئے جو وعدے کئے وہ پورے نہیں کئے گئے، ان کا کہنا تھا کہ ہم ملیر کے عوام کی خدمت نہیں کرسکے جس کیلئے ہم قوم سے شرمندہ ہیں،

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top