ایشیا کپ ٹرافی کی رونمائی، کپتانوں کی نیوز کانفرنس trophy unvelling ceremony asia cup
The news is by your side.

Advertisement

ایشیا کپ ٹرافی کی رونمائی، کپتانوں کی نیوز کانفرنس

دبئی: ایشیا کپ کا آغاز کل سے متحدہ عرب امارات میں ہورہا ہے، آج ٹرافی کی تقریب رونمائی ہوئی اور ٹورنامنٹ میں شامل ٹیموں کے کپتانوں کی نیوز کانفرنس کی۔

تفصیلات کے مطابق ایشیا کپ کا آغاز کل سے متحدہ عرب امارات میں ہوگا، بھارت ٹیم ٹائٹل کا دفاع کرے گی، ایونٹ میں پاکستان، بھارت، بنگلا دیش، سری لنکا، ہانک کانگ اور افغانستان کی ٹیمیں مدمقابل ہوں گی۔

سرفراز احمد

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا کہ اس وقت سب کا فوکس ایشیا کپ پر ہے، ہماری ٹیم متوازن ہے اچھے میچز ہوں گے، ہر میچ اہم ہے، ایونٹ میں اچھی کارکردگی دکھائیں گے، ورلڈ کپ کے لیے ہمارا سفر جاری ہے۔

سرفراز احمد نے کہا کہ پاکستان ٹیم کیلئے اگلے سال کا شیڈول کافی مصروف ہے، بہتر کھیل کے لیے سیریز بائی سیر توجہ مرکوز رکھیں گے، چیمپئنز ٹرافی کے وقت ٹیم بہت ینگ تھی اب تجربہ کار ہوگئی ہے.

روہت شرما

بھارتی ٹیم کے کپتان روہت شرما نے کہا کہ پاکستان کے خلاف ہمیشہ کھیلنے کے لیے پرجوش ہوتے ہیں، پاکستان کے خلاف میچ کا انتظار کررہا ہوں ، ٹائٹل کا دفاع کرنے آئے ہیں، ایونٹ میں اچھا کھیل کھیلنے کی کوشش کریں گے۔

بھارتی کپتان نے کہا کہ ہر ٹیم ٹائٹل جیتنے کے لیے کھیلتی ہے، کسی بھی ٹیم کو کمزور نہیں سمجھتے، ایشیا کپ کا ہر مقابلہ سخت ہوگا۔

اینجلو میتھیوز

سری لنکن کپتان اینجلو میتھیوز نے کہا کہ کوئی بھی ٹیم کسی سے کم نہیں ہے، ہر میچ سوچ سمجھ کر کھیلنا ہے، تمام ٹیموں میں جیتنے کی صلاحیت ہے پیشگوئی نہیں کی جاسکتی ہے۔

مشرفی مرتضیٰ

بنگلا دیش کرکٹ ٹیم کے کپتان مشرفی مرتضیٰ نے کہا کہ ایشیا کپ کا ہر میچ اہم ہوگا، ایونٹٓ میں اچھی کارکردگی دکھائیں گے، کسی ٹٰیم کو کمزور تصور نہیں کیا جاسکتا ہے۔

کپتان ہانگ کانگ ٹیم

کپتان ہانگ کانگ ٹیم نے کہا کہ ایشیاء کپ میں اچھی پرفارمنس دکھانے کی کوشش کریں گے، ایونٹ شرکت کے لیے کھلاڑی پرجوش ہیں، شائقین کو اچھے میچز دیکھنے کو ملیں گے۔

کپتان افغانستان  ٹیم

افغانستان کی کرکٹ ٹیم کے کپتان نے کہا کہ ایشیا کپ کے لیے اچھی تیاری کی ہے، ایونٹ میں اپ سیٹ کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں، ایونٹ میں اچھی کارکردگی دکھائیں گے۔

ایشیا کپ 2018 کا شیڈول

متحدہ عرب امارات میں کھیلے جانے والے ایشیا کپ 2018 کے شیڈول کا بھی اعلان کردیا گیا ہے۔

اس اہم ٹورنامنٹ میں روایتی حریف پاکستان اور بھارت کا ٹاکرا 19 ستمبر کو ہوگا، کرکٹ کے دیوانوں کو اس میچ کا بےصبری سے انتظار ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں