The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی معاشی ترقی کی شرح میں رواں مالی سال استحکام نظر آئے گا: ایشیائی ترقیاتی بینک

اسلام آباد: ایشیائی ترقیاتی بینک کا کہنا ہے کہ پاکستان کی معاشی ترقی کی شرح میں رواں مالی سال استحکام نظر آئے گا تاہم مجموعی طور پر ایشیا میں مہنگائی میں اضافہ ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق ایشیائی ترقیاتی بینک نے ایشین ڈیولپمنٹ آؤٹ لک سپلیمنٹ جاری کردی۔ ایشیائی ڈیولپمنٹ بینک نے ایشیا کی معاشی ترقی میں کمی کی پیشگوئی کردی۔

آؤٹ لک سپلیمنٹ کے مطابق ڈیولپنگ ایشیا میں ترقی کی شرح 5.2 فیصد رہے گی۔ رواں سال چین کی معاشی شرح نمو 6.1 فیصد رہے گی۔

ایشیائی ترقیاتی بینک کا کہنا ہے کہ پاکستان کی معاشی ترقی کی شرح میں رواں مالی سال استحکام نظر آئے گا۔ مجموعی طور پر ایشیا میں مہنگائی میں اضافہ ہوگا۔

رپورٹ کے مطابق ڈیویلپنگ ایشیا میں افراط زر کی شرح رواں سال 2.8 فیصد رہے گی۔ پاکستان میں رواں سال کے پہلے 3 ماہ میں افراط زر کی شرح اوسطاً 10 فیصد رہی۔

اس سے قبل عالمی ریٹنگز ایجنسی موڈیز نے پاکستان کی کریڈٹ ریٹنگ بہتر کرتے ہوئے آؤٹ لک کو منفی سے مستحکم کر دیا تھا، موڈیزنے پاکستان کی ریٹنگ بی تھری پر برقرار رکھی تھی تاہم پہلے مستقبل یعنی آؤٹ لک منفی تھا۔

موڈیز کا کہنا تھا کہ اگرچہ زرمبادلہ کے ذخائر اب بھی کم ہیں اور انہیں بہتر ہونے میں وقت لگے گا مگر پالیسی ایڈجسٹمنٹ اور آزادانہ شرح مبادلہ سے ادائیگیوں کے توازن کی بہتری میں مدد ملے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں