ابوظہبی میں ہولناک آتشزدگی، نوجوان لڑکی ہلاک، دو زخمی Abu Dhabi building fire
The news is by your side.

Advertisement

ابوظہبی میں آتشزدگی، نوجوان لڑکی ہلاک، دو زخمی

ابو ظہبی : متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت میں واقع رہائشی عمارت میں ہولناک آتشزدگی کے باعث 10 سالہ لڑکی ہلاک جبکہ دو افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت ابوظہبی میں واقعہ ال زاحیہ نامی علاقے میں واقع رہائشی عمارت میں پیش آنے والے آتش زدگی کے سانحے میں ایک نوجوان ایشیائی لڑکی‘ دم گھٹنے سے جاں بحق ہوگئی جبکہ دو افراد دم گھٹ جانے کے سبب نازک حالت میں اسپتال منتقل کیے گئے ہیں۔

ابوظہبی پولیس کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی اداروں کی جانب سے رہائشی عمارت میں ہونے والے ہولناک آتشزدگی کی وجوہات جاننے کے لیے تحقیقات جاری ہیں، جبکہ واقعے میں ہلاک ہونے والی لڑکی کی عمر 10 برس بتائی گئی ہے۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ہنگامی خدمات انجام دینے والے ادارے کے اہلکاروں کی جانب سے شیخ حمدان بن محمد روڈ پر واقع عمارت میں بھڑکنے والی خوفناک آگ پر قابو پانے کوشش کی جارہی ہے۔

سول ڈیفینس کے ڈائریکٹر جنرل بریگیڈیئر جنرل محمد مایوف الکتبی کا کہنا تھا کہ رہائشی عمارتیں تعمیر کرنے والے افراد کو چاہیے کہ عمارت میں آگ پر قابو پانے والے آلات لازمی نصب کیے جائیں۔

ابو ظہبی پولیس کے کمانڈ اینڈ کنٹرول روم کا کہنا تھا کہ ریاست میں دو مقامات پر رہائشی عمارتوں میں آتشزدگی کے واقعات رونما ہونے کی شکایات موصول ہوئی تھی، اطلاع ملتے ہی سیکیورٹی اہلکار، طبی امداد کا عملہ اور ہنگامی خدمات انجام دینے والے اہلکاروں نے فوری طور پر جائے وقوعہ پر پہنچ کر امدادی کارروائیوں کا آغاز کردیا تھا۔


مزید پڑھیں : دبئی: کنڈرگارٹن میں ہولناک آتشزدگی، 176 بچوں کو بچالیا


خیال رہے کہ تین ماہ قبل متحدہ عرب امارات کی ریاست راس الخیمہ میں واقعہ الورود کنڈرگارٹن کی عمارت میں اچانک ہولناک آگ بھڑک اٹھی تھی، تاہم آتشزدگی کے نتیجے میں کسی قسم کا کوئی جانی نقصان نہیں ہوا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ الورود میں پیش آنے والے ہولناک آتش زدگی کے سانحے میں ہنگامی خدمات انجام دینے والے عملے نے 176 کمسن بچوں کو باحفاظت عمارت سے باہر نکال لیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں