The news is by your side.

Advertisement

مشن ورلڈ کپ : قومی کرکٹر آصف علی انگلینڈ روانہ

لاہور : قومی کرکٹر آصف علی پاکستان کرکٹ ٹیم کو جوائن کرنے کے لئے انگلینڈ روانہ ہوگئے ، آ صف نے کہا مشکل وقت میں حوصلہ پر تمام دوستوں اور مداحوں کا شکر گزار ہوں، دعا فاطمہ میری طاقت اور میری قوت تھی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ ٹیم کو جوائن کرنے کے لئے مڈل آرڈر بیٹسمین آصف علی براستہ دبئی انگلینڈ روانہ ہوگئے۔آصف علی بیٹی کی تدفین کیلئے وطن واپس آئے تھے۔

آ صف علی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا مشکل وقت میں حوصلہ پر تمام دوستوں اور مداحوں کا شکر گزار ہوں، دعا فاطمہ میری طاقت اور میری قوت تھی ، وہ ہمیشہ میرے ساتھ رہے گی۔

ان کا کہنا تھا ورلڈکپ میں اچھی کارکردگی دکھاکر قوم کو خوشیاں دیں گے ، قوم سےدعاؤں اور سپورٹ کی درخواست ہے ۔

یاد رہے قومی کرکٹر آصف علی کی بیٹی امریکا میں کینسر کے باعث انتقال کرگئیں تھیں، ننھی فاطمہ امریکا میں زیر علاج تھی، آصف علی اپنی بیٹی سے دور انگلینڈ میں تھے، جہاں انہیں بچی کےانتقال کی خبرملی تھی، جس کے بعد وہ پاکستان آگئے تھے۔

قومی کرکٹرآصف علی کی کمسن بیٹی انتقال کرگئیں

بعد ازاں 23 مئی کو کرکٹر آصف علی کی بیٹی نور فاطمہ کی نماز جنازہ فیصل آباد میں ادا کی گئی اور بہشتی قبرستان میں سپرد خاک کیا گیا۔

خیال رہے آصف علی کی بیٹی کے بارے میں خبریں رواں برس پی ایس ایل کے دوران سامنے آئی تھیں، جب پی ایس ایل میں آصف علی کی ٹیم اسلام آباد یونائیٹڈ کے ہیڈ کوچ ڈین جونز ایک پریس کانفرنس کے دوران اس حوالے سے بات کرتے ہوئے آبدیدہ ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں