The news is by your side.

Advertisement

سندھ میں ہماری مکمل اور پنجاب میں مخلوط حکومت ہوگی، آصف علی زرداری

نواب شاہ : پیپلز پارٹی کے کو چیئرمین اور سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ الیکشن کے بعد سندھ میں ہماری مکمل اور پنجاب میں مخلوط حکومت ہوگی، بلاول بھٹو نے قوم کو عید الفطر کی مبارکباد دی ہے۔

پیپلز پارٹی کی جانب سے کراچی میں کارکنان کے اعزاز میں دیئے گئے افطار ڈنر سے خطاب کرتے ہوئے آصف علی زرداری نے کہا کہ مجھے پتہ ہے کہ دو سال سے صوبے میں ترقیاتی کام نہیں ہوئے ہیں، کارکنان الیکشن کی بھرپور تیاری کریں، میں نواب شاہ سے الیکشن لڑ رہا ہوں، اگلے پانچ سال بھی سندھ میں ہماری حکومت ہوگی۔

پنجاب میں پیپلز پارٹی کے حکومت سے متعلق اظہار خیال کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ پنجاب میں ہماری حکومت ہوگی، اکثریتی نہیں تو مخلوط ہوگی۔

علاوہ ازیں عیدالفطر کی آمد کے موقع پر بلاول بھٹو زرداری نے قوم کے نام اپنے پیغام میں کہا ہے کہ دنیا بھرمیں آباد امت مسلمہ کو عید کی مبارکباد دیتا ہوں، عید پر محتاج اور نادار لوگوں کو بھی اپنی خوشیوں میں شامل رکھیں۔

آج کے دن انہیں یاد کریں جنہوں نے ملک کے لئے جانیں قربان کیں، دعا ہے کہ ماہ رمضان کی رحمتیں اور برکتیں پورا سال ہمارے ساتھ رہیں، ماہ رمضان مسلمانوں کو شیطانی قوتوں سے نبرد آزما ہونے کا حکم دیتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ رمضان رواداری اورعاجزی کی اعلیٰ اقدار کو دل نشیں کراتا ہے، عزم کریں کہ پورا سال ہم ان اعلیٰ اقدار پر عمل پیراہوں گے، عدم برداشت، تعصب اور انتہا پسندی ہمارے دور کا شیطان ہے، بلاول بھٹو زرداری کا مزید کہنا تھا کہ ہم سب کو مل کر انتہاپسندی کے خلاف لڑنا ہوگا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں