The news is by your side.

Advertisement

’’محمد آصف پر پابندی لگنے سے پوری دنیا کے بلے باز خوش ہوگئے‘‘

لندن: انگلش کرکٹ ٹیم کے سابق آل راؤنڈر کیون پیٹرسن نے انکشاف کیا ہے کہ فاسٹ بولر محمد آصف پر پابندی لگنے کے بعد پوری دنیا کے بلے باز خوش ہوگئے ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق سابق انگلش کرکٹر نے محمد آصف کی بولنگ کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ جب میں آصف کے سامنے بیٹنگ کررہا ہوتا تھا تو سمجھ نہیں آتا تھا کہ گیند اندر آئے گی یا باہر جائے گی۔

ٹویٹر پر پیٹرسن نے لکھا کہ ’’مجھے لگتا ہے کہ دنیا بھر میں بہت سارے بلے باز خوش ہیں کہ اس پر پابندی عائد ہوگئی، آصف کا سامنا میرے لیے ہمیشہ بہترین رہا، مجھے ان کے خلاف کوئی خیال نہیں تھا کہ وہ کھیلنا کیسے ہے۔

واضح رہے کہ سلمان بٹ، محمد آصف اور محمد عامر کی پاکستانی تینوں شخصیات کو 2010 میں دورہ انگلینڈ کے دوران اسپاٹ فکسنگ میں ملوث ہونے پر پابندی عائد کردی گئی تھی۔

اس سے قبل کے پی نے انگلش کرکٹ کے آفیشل ٹویٹر ہینڈل کے ذریعے ایک ٹویٹ شیئر کیا تھا جہاں وہ اپنی مشہور سوئچ ہٹ کھیلتے نظر آرہے ہیں۔

پیٹرسن نے لکھا کہ تھا کہ ’پیروں سے ٹکرا رہے ہیں۔‘ اور یووراج سنگھ نے پیٹرسن پر ٹرول کیا تھا کہ ’اچھا کبھی کبھی آپ کا پاؤں پر بھی پھسل جاتے ہیں۔‘

یووراج نے بین الاقوامی سطح پر اپنے مقابلوں کے دوران پیٹرسن کی کارکردگی کو کافی حد تک بہتر بنایا تھا اور وہ ایک دوسرے کو منتخب کرنے اور دوستانہ تعلقات میں مصروف رہنے کے لیے جانے جاتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں