The news is by your side.

Advertisement

ایف آئی اے نے آصف زرداری اور فریال تالپور کو مفرور قرار دے دیا

کراچی: فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) نے آصف زرداری اور فریال تالپور کو اربوں روپے کی منی لانڈرنگ کیس میں مفرور قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق منی لانڈرنگ کیس کا عبوری چالان کراچی سٹی کورٹ میں جمع کرا دیا گیا جس میں کہا گیا ہے کہ آصف زرداری اور ان کی بہن فریال تالپور مفرور ہیں۔

کیس چالان کے مطابق مفرور افراد کی فہرست میں آصف علی زرداری اور فریال تالپور کا نام 19 اور 20 ویں نمبر پر درج کیا گیا ہے، مقدمے کا عبوری چالان سیشن جج جنوبی کی عدالت میں جمع کرایا گیا۔

حسین لوائی و دیگر کے خلاف مقدمے کے چالان میں دونوں ملزمان کو مفرور ظاہر کیا گیا ہے، مفرور قرار دیے گئے دیگر ملزمان میں انور مجید اور ان کے بیٹے کا نام بھی شامل ہے۔

چالان میں نجی بینک کے چیئرمین سمیت مجموعی طور پر 20 افراد کو مفرور قرار دیا گیا ہے، جن میں زرداری اور فریال تالپور کے نام آخری نمبر پر ہیں۔

آصف زرداری اور فریال تالپور کا نام ای سی ایل میں ڈالنے کا حکم

واضح رہے کہ ایف آئی اے نے ایک رپورٹ میں 3 بینکوں میں 29 جعلی اکاؤنٹس کی نشان دہی کی تھی جن کے ذریعے 35 ارب روپے کی منی لانڈرنگ کی گئی، اس کیس میں آصف زرداری کے قریبی ساتھی حسین لوائی کو گرفتار کیا گیا۔

منی لانڈرنگ کیس: آصف زرداری کا سپریم کورٹ میں‌ پیش نہ ہونے کا فیصلہ

منی لانڈرنگ کیس میں حسین لوائی سمیت 32 افراد کے خلاف بے نامی اکاؤنٹس کی تحقیقات جاری ہیں، یہ اکاؤنٹس 2014 میں چند ماہ کے لیے کھولے گئے تھے جن کی تحقیقات 2015 میں شروع کی گئیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں