The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری اور بلاول بھٹو کی عید الفطر پر قوم کو مبارکباد

کراچی : پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو اور سابق صدر آصف علی زرداری نے مسلمانوں کو عیدالفطر کی مبارکباد پیش کی ہے، اپنے پیغام میں ان کا کہنا ہے کہ عید پر نادار و محتاج افراد کو بھی اپنی خوشیوں میں شامل کریں۔

سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا کہ آج کا دن ضرورت مند بھائیوں اور بہنوں کی مدد کا تقاضا کرتا ہے، اللہ کے حضور سجدہ کرتے وقت ملکی سلامتی اور یکجہتی کی دعا کی جائے، آج ملک کو قومی یکجہتی اور اتحاد کی شدید ضرورت ہے۔

آصف زرداری کا اپنے پیغام میں مزید کہنا تھا کہ ہم سب کو آئین جو اسلامی اورجمہوری ہے کا تقدس بحال رکھنا ہے، مذہب کی آڑ میں فتنہ فساد پھیلانے والے عناصر کو شکست دینا ہوگی، اس موقع پر شہیدوں کو یاد رکھا جائے جنہوں نے دھرتی ماں کیلئے اپنی جانیں قربان کیں۔

بلاول بھٹو زرداری نے اپنے پیغام میں کہا کہ پاکستان سمیت پوری دنیا میں امن کے لئے دعاگو ہوں، رمضان المبارک کی اصل روح صبروعاجزی ہے، اس جذبے کی رمضان کے بعد بھی پیروی کی جاتی رہنی چاہئے۔

عید کے موقع پر ملک کے غریب عوام کے لئےفکرمند ہوں، عوام مہنگائی میں گزر بسرنہ ہونے سے آہیں بھرنے پرمجبور ہیں، عید پر نادار و محتاج افراد کو بھولنا نہیں چاہئے، ملک کیلئے جانیں قربان کرنے والوں اور ظلم کا شکار لوگوں کو یاد رکھنا چاہئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں