احتساب عدالت نےدو ریفرنسز میں آصف زرداری کو بری کردیا -
The news is by your side.

Advertisement

احتساب عدالت نےدو ریفرنسز میں آصف زرداری کو بری کردیا

اسلام آباد : احتساب عدالت نے سابق صدر آصف علی زرداری کو کوٹیکنا ایس جی ایس ریفرنسز میں بریت کی درخواست پر فیصلہ سنادیا گیا۔

عدالت نے دونوں ریفرنسز میں کوٹیکنا ایس جی ایس ریفرنسز میں سابق صدر آصف علی زرداری کو اٹھارہ سال بعد بری کرنے حکم دے دیا ہے۔

فیصلہ احتساب کی عدالت کے جج محمد بشیر نے سنا دیا۔ آصف زرداری کے وکیل فاروق ایچ نائیک نے کہا ہے کہ سیف ۔الرحمان نے سیاسی انتقام کیلئے جھوٹے مقدمات بنائے تھے

ان پر غیر ملکی کمپنی کو پری شپمنٹ میں ٹھیکا لینے کا الزام تھا جو کہ ثابت نہ کیا جا سکا۔اس کیس پر احتساب عدالت کے جج محمد بشیر نے گیارہ نومبر کو فیصلہ محفوظ کیا تھا۔

بعدازاں آصف زرداری کے وکیل فاروق ایچ نائیک نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ1997میں سیف الرحمان و دیگر نے آصف زرداری پر ایس جی ایس اور کوٹیکنا کے حوالے سے غیر ملکی کمپنی کو پری شپمنٹ میں ٹھیکا لینے کا الزام لگایا تھا ۔

انہوں نے کہا کہ ثبوتوں کی عدم فراہمی پر 18سال بعد مقدمات ختم ہوئے ہیں جبکہ آصف زرداری نے 8سال جھوٹے مقدمات میں جیل کاٹی۔

ان کا کہنا تھاکہ جھوٹے الزامات عائد کرنے والوں سے قیامت کے روز سوال ضرور ہوں گے۔اس سے قبل تین ریفرنسز پولو گراؤنڈ،اے آر وائی گولڈ،آرسس ریفرنسز میں سابق صدر آصف علی زرداری کو پہلے ہی بری کیا جاچکا ہے۔احستاب عدالت نے فیصلہ 11نومبر کو محفوظ کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں